donderdag 13 september 2007

Day 134 - 20 bedels & 9 spacers (afgevallen 1,6 kg)

-------------------------------------
volgende bedel 35,0 kg


Daar zijn ze weer mijn grafieken! Want het was weer weegdag.






Een klein rijtje van triomphen!

1. Ik ben weer afgevallen, 1,6 kilo!!
2. Ik heb weer een bedel verdiend (al wacht ik deze keer op de verzending uit Amerika)
3. Ik heb ook nog steeds een spacer tegoed (ook hiervoor wacht ik op de verzending uit Amerika)
4. Ik ben 1/3 van mijn af te vallen gewicht bereikt: 31,6 kilo in 19 weken - 1,66 kilo/week
5. WW vriendinnen hebben kleding meegebracht. Leuk om een meer kleding te hebben dan twee handen vol. Er zitten ook broeken bij. Ik hou niet van broeken; nog niet tenminste. Het meeste gewicht zit in mijn buik en dat zie je HEEL duidelijk in een broek. Nog even wahcten daarmee
6. Van weegclubsprintje is nog 6,4 kilo over, en daar mag ik 5 weken over doen - 1,3 kilo/week
7. Van mijn WW kersttarget is nog 12,4 over en daar mag ik nog 14 weken over doen - 1,1 kilo/week.
8. Mijlpaal 2 gehaald! Ik weeg minder dan ik deed 16 jaar en 8 maanden!!! Ik was toen 25 jaar oud. Hoe weet ik dat? Ik heb vandaag een oud dagboek gelezen uit 1991. Op 15 januari ga ik voor het eerst naar WW, ik schrijf ik dat ik 142,0 kilo weeg.

MAAR............................


Deze week was ook ONTEVREDEN. De afgelopen week was rommelig, ik heb dagen te weinig gegeten en te weinig water gedronken. Het valt me op dat ik meer aandacht heb voor het proces, en minder voor het resultaat. Ik weet nu dat ik bijna elke week afval, maar ik wil graag gezond afvallen, en goed letten op mijn gezondheid.

Dus voor volgende week: beter op mijn water letten, dat komt ook mijn stofwisseling tegoed. Elke dag wil ik ook mijn punten gebruiken. Ook wil ik voorzichtig proberen weer mijn beweging op gang te brengen.
En voor de lol, een paar on line mannequins, die het verschil laten zien tussen 142,00 (gewicht vorige week) en mijn doelgewicht van 79,0 kilo!



Breakfast
9,0 points
-----------------------
6,0 p - 1 amandelbroodje
3,0 p - 1 WASA 3andwhich
1 water

Lunch
8,5 points
-------------------------------------
3,0 p - 1 krentebol
4,5 p - 1 broodje gehakt

1,0 p - 1 glas sap"
1 water


Diner
5,0 points

-------------------------------------
0,0 p - Paksoi
3,0 p - 150 gr. gerookte kip
1,0 p - 30 gr. serrano ham
1,0 p - 2 el mayo light
0,0 p - tomatoes
2 water

Various
3,0 points
-------------------------------------
3,0 p - 2 chocolade repen WW
2
water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
4 water (6:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:25,5/2,5
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/2,5
3. Exercise total: 1069 minutes/0 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: