woensdag 19 september 2007

Dag 140 - 20 bedels & 9 spacers

-------------------------------------
volgende bedel 35,0 kg

Vandaag is weegdag, en ik weet gewoon dat het geen goede week is geweest. De vraag is nu, hoeveel ben ik aangekomen.
maar ook, wat ging er mis. En ik denk dat het niet eens het snoepen was, maar het ging verder. De routine was totaal weg.
  • vanwege blessure aan mijn knie geen beweging meer
  • geen smoothie in de ochtend
  • ontbijt , makkelijk, makkelijk, geen tijd voor nemen
  • lunch schoot er bij in soms
  • avondeten was ongestructureerd.
  • niet schrijven in mijn blog. Sterker nog ik ben zelf twee dagen kwijt! Ik heb veel punten gebruikt, maar hoeveel.....mag joost weten!
Kortom een zooitje wat vanaf vandaag morgen is het weer terug naar de vertrouwde formules van de laatste 20 weken. Ik wil voor 6 oktober onder de 140 kilo raken, dus er moet 1,9 kilo af in twee weken!

Breakfast
4,0 points
-----------------------
1,0 p - 2 dl optimel yogurt
0,0 p - Fruit
3,0 p - 3 verkade hartig


Lunch
5,0 points
-------------------------------------
0,0 p - Paksoi, basilicum
3,0 p - 150 gr. gerookte kip
2,0 p - 2 el zaanse mayonaise
1 water

Diner
6,0 points
-------------------------------------
6,0 p - 3 WW chips
3 water

Various
4,o points
-------------------------------------
0,0 p - 6 pruimen
4,0 p -4 el mayo
2
water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
4 water (6:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:19,0/4,0
2. Bonuspoints needed/saved: 14,5/8,5
3. Exercise total: 1069 minutes/0 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: