donderdag 20 september 2007

Dag 141 - 20 bedels & 9 spacers (aangekomen 0,7 kilo!)

-------------------------------------
volgende bedel 35,0 kg

7 ons aangekomen, geen verassing als ik eerlijk ben. En een goede stap in een realisatie proces, gezond eten is een blijvende keuze, elke dag opnieuw. Maar dat gezegd hebbend, is er in het afval proces geen ruimte voor "even niet"; tenminste als ik elke week wil blijven afvallen.

Die 7 ons is er volgende week weer af, en meer. Vandaag staat alles weer op de rails, beweging, geen maaltijden overslaan, en even rustig aan met de chocolade. Want ik merk dat het gevolgen heeft voor mijn gezichtshuid; deze wordt er niet happy van.

Mijn doel is nog steeds onder de 140 kilo te komen voor 6 oktober. Dat is maar 2 kilo, en moet dus lukken. Deze week heb ik weer waanzinnig leuke kleding gehad van een WW collega/vriendin, winterkleding; lekkere dikke vesten en truien. Een een heel mooie kraaltjes tuniek, die ik kan dragen over mijn broek. Misschien dat ik dat op zaterdag aandoe naar een feestje. Dat zou vooral een overwinning zijn, de eerste keer dat ik een broek draag in iets van 20 jaar!




Smoothie (2 x2 dl)
1,0 points
-----------------------
1,0 p - 2 dl optimel yogurt
0,0 p - Fruit



Breakfast
9,5 points
-----------------------
5,0 p - 125 gr. witbrood
3,0 p - 30 gr. kaas (40+)
1,0 p - 2 plakken gehakt (WW)
0,5 p - 10 gr. Linera
2 water


Lunch
0,0 points
-------------------------------------
1 water

Diner
12,5 points
-------------------------------------
2,0 p - 350 gr. aardappelen
2,0 p - 2 kl olie
3,5 p - 150 gr. Biefstuk
3,0 p - 60 gr. Coburger ham
0,0 p - Uien en knoflook
0,0 p - 100 gr. baby asperges
2,0 p - 1 kl sesamolie
3 water


Various
2,o points
-------------------------------------
2,0 - 4 grotes sushi met soja
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
8 water (10:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:25,0/3,0
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/3,0
3. Exercise total: 1077 minutes/8 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: