woensdag 26 september 2007

Dag 147 - 20 bedels & 9 spacers (afgevallen 2,0 kg)

-------------------------------------
volgende bedel 35,0 kg

Ik geef het toe, ik ben een weger, als ik het niet zeker weet weeg ik alles. Ik voor mezelf weet dat het verkeerd tellen vaak in het natte vinger gevoel zit. Ik zie rustig een eetlepel mayo aan voor een theelepel als ik niet mijn maatlepeltjes gebruik, en 2 ons van iets op de weegschaal is bij mij makkelijk 50 gram als ik niet weeg.

Maar wat ik nog steeds niet weeg, is mezelf. Ik heb niet eens een personenweegschaal! Ik weeg me alleen op woensdagavond, en dat bevalt me prima. Ik volg de verhalen van collega WWers, en merk dat er altijd een verschil is tussen de Weegschaal thuis en de WW. En als dat nu een vaste hoeveelheid was dan was het nog een beetje te volgen. Maar ik krijg de indruk dat dat niet zo is. Kortom, weegschaal thuis is voor mij (nog?) geen optie.

Maar zoals jullie zien ben ik deze week 2 kilo afgevallen, ofwel 20 ons, ofwel 2000 gram. Daar ben ik best senang mee. En dat zorgt ervoor dat ik voor beide sprintjes (Weegclub 8 kilo, WW 14 kilo nog steeds in de running ben. Zou een leuk doel zijn als ik beide haal. de weegclub is nog een zware dobber, want omdat ik vorige week 7 ons ben aangekomen, is het totaal opeens gestegen naar 8,7 kg in 5 weken, ipv 8,0 in 6 weken. Raar hoor hoe dat werkkt. Maar nogmaals ik ga niet zitten kniezen als ik het niet haal. Mijn WW kerstsprint is voor mij een belangerijker doel, omdat het samenvalt met mijlpaal 4.

De statestieken voor deze week:




Kortom, het gaat goed. Oh ja, ik ben bezig met woeste plannen voor dit blog, dus blijf me volgen! Ik hou jullie op de hoogte.

Smoothie
5,0 points

-----------------------
2,0 p - 2 dl chocolademelk light
1,0 p - 1 dl Kokosnootmelk
2, 0 p - 1 banaan

Breakfast
7,0 points
-----------------------
4,0 p - 2 bruine broodjes
3,0 p - 30 gr. kaas
2 water

Lunch
13,5 points
(3 porties - 7,5 p/portie)
-------------------------------------
6,0 p - 60 gr. kaas
6,0 p - kruidenmix (knorr)
4,0 p - 250 gr. pasta (onbeperkt gebruik)
4,5 p - 125 ml. schenkroom
9,0 p - 200 gr. kippengehakt
0,0 p - champions
2 water

Diner
0,0 points

-------------------------------------
2 water

Various
6,0 points
-------------------------------------
0,0 p - 5 pruimen

1,5 p - chips (WW)
4,5 p - 3 chocoladerepen (WW)
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
8 water (09:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:30,0/0,0
2. Bonuspoints needed/saved: 9,0/11,5
3. Exercise total: 1117 minutes/10 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: