dinsdag 18 september 2007

Dag 139 - 20 bedels & 9 spacers

-------------------------------------
volgende bedel 35,0 kg

Kun je zeggen dit gaat NIET goed? WOW....ik ben echt de fout in gerend hier. Het ging goed tot ik de gevulde koeken op kantoor vond. *grinnik als ik eraan denk dat mij collega's dit lezen wellicht* Maar ja, eerlijk is eerlijk! Ik had ook gewoon in mijn boekje moeten kijken. 8,5 punt per koek is echt rampzalig. En ik heb ze ook bijna gedachteloos weggekaand!

Al met al waren de afgelopen dagen een ramp, en reken er maar op dat ik aangekomen ben! Want het is ook weer die periode van de maand. Ik ben er niet blij mee! En dus ...........NIET meer!

Vandaag een goede dag! Veel water! EN GEEN snoep!


Breakfast
3,0 points
-----------------------
3,0 p - sultana hartig
1 kop thee


Lunch 33,0 points
-------------------------------------
4,0 p - 100 gr. gerookte zalm
0,0 p - groene salade
2,0 p - 1 el zaanse mayonaise
1 water

Diner
6,0 points
-------------------------------------
6,0 p - 15 sushi
3 water

Various
21,o points
-------------------------------------
20,0 p - 2,5 gevulde koek
1,0 p - 1 bonbons
0,0 p - 6 pruimen
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
4 water (6:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:36,0/6,5
2. Bonuspoints needed/saved: 14,5/4,5
3. Exercise total: 1069 minutes/0 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: