maandag 2 juli 2007

Dag 61 - 14 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------
Vandaag mijn eerste dag aan het werk na weken niet werken. Oef, viel me dat zwaar. Pijn aan mijn voet was nog steeds heel behoorlijk. En ik kan natuurlijk niet even op de bank gaan zitten. Ben ook na een dag werken heel erg moe.

MAAR dat gezegd hebbend het was wel leuk om weer te werken. Iedereen was heel aardig. Eetpatroon is natuurlijk veel eenvoudiger omdat ik geen tijd heb om me te vervelen. De laatste 4 dagen was een beetje een rommeltje. Allemaal binnen redelijke punten totalen, maar toch niet goed opgebouwd.

Ik be vandaag ook zoals voorgenomen aan mijn bewegingsprogramma begonne. Vanochtend voor mijn douche de TV aan gezet en tijdens het kijken naar Steve Irwin alias The Crocodile Hunter 5 minuten gepeddeld op mijn hometrainer. Ik moet de tweede 5 minuten nog doen, zo gauw als ik dit blog opsla ga ik dat maar eens doen onder genot van Robbie Williams en een beetje upbeat muziek!

Daarna nog even babbelen metiemand on line, huis opruimen, alhoewel het helemaal netjes is, kleren klaarleggen voor morgen, de avondroutine in de badkamer en WC en naar BED!!! Ik ben echt moe.

Smoothies (2 x 2 dl)
2,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl magere yoghurt
0,0 p - 200 gr. fruit
1,0 p - 2 dl optimel yoghurt frambozen
1 glas water

Breakfast
7,5 points

-------------------------------------
4,0 p - 4 bruine boterhammen
0,5 p - 10 gr. halavarine (25%)
0,5 p - 1 plak ham (WW)
0,5 p - 1 plak cervelaat (WW)
2,0 p - 25 gr. kaas 30+

Lunch
7,5 points

-------------------------------------
0,0 p - Groene salade
4,0 p - 100 gr. gerookte zalm
3,5 p - 0,5 L magere melk
1 glas water

Diner
8,00 points

-------------------------------------
3,0 p - 120 gram steak
2,0 p - 2 kl olifolie
1,0 p - 2 kl terryaki honey saus
0,0 p - 100 gr. sugarsnaps
0,0 p - 100 gr. champions
2,0 p - 100 gr. rijst

Various
0,00 points

-------------------------------------
0,0 p - 5 mandarijnen


-------------------------------------
25,0 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal : 25,0 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointsgespaard
2. Week totaal: 3,5 Bonuspointsgebruikt + 4,0 bonuspointsgespaard = 0,5 Bonuspointsgespaard
3. Beweging totaal: 10 minuten

Geen opmerkingen: