zaterdag 28 juli 2007

Dag 87 - 16 bedels & 7 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------
Vandaag een beetje moeilijke dag, ik eet te weing als ik niet uitkijk. Ben gewoon te streng voor mezelf aan het worden, en voel me schuldig dat ik niet genoeg beweeg. Ik heb gisteren nogal veel gesjouwd, uitgepakt en getild. EN mijn armen zijn moe en zwaar, ik ben een beetje stijf. Dus heb ik maar 10 minuten op de trainer gezeten vandaag. Ik zal vanavond nog wel 15 minuten toevoegen.

Ik moet eigenlijk beginnen met de DVD van de WW, maar ik aarzel nog. Fietsen is veel gemakkelijker en vertrouwd. Al met al een lastige dag, niet minder gemotiveerd, maar een beetje "undecided". Ik ga mijn toetje eens maken!

Oh ja, ik maak tegenwoordig ijsberg slasoep, en vries een portie in voor de woensdag op kantoor. Lekker en met weinig punten!

Smoothie
1,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl Yogurt (0% fat)
0,0 p - 150 gr. fruit (frambozen, aardbeien, mandarijn)
Breakfast

4,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 2 bruin brood
0,5 p - 10 gr. Linera (25%)
1,5 p - 2 cervelaat, 1 ham (WW)
2 water

Lunch
4,0 points

-------------------------------------
3,0 p - Ijsbergslasoep
1,0 p - gemengde salade (cellerie, totaat, ui)
2 water

Diner
7,5 points

-------------------------------------
2,0 p - 120 gr. pangasuis
2,0 p - roerbak prut
1,5 p - 200 gr Kwark (0%)
1,0 p - 150 gr. fruit (mango, frambozen)
1,0 p - 4 lange vingers
2 water

Various
2,5 points

-------------------------------------
2,5 p - Cracker jacks
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
8 water (09:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 19,5,0
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/10,0
3. Exercise total: 516 minutes/10 minutes
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,00, Extra excercise: 2.5 uur zware arbeid op kantoor, dozen versjouwen en uitpakken, verhuizen: 14 points******

Geen opmerkingen: