woensdag 18 juli 2007

Dag 77 - 16 bedels & 5 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------

Vandaag is weegdag, en zoals altijd kom ik een beetje in de verleiding om maar helemaal niets te eten. Wat je niet eet weegt niet mee. Maar ik weet dat dat onzin is, en ga niet togeven!

Ik heb een smoothy gedrunken vanochtend, maar geen behoorlijk ontbijt. Dus heb ik vanmiddag een GROTE lunch en 400 gr. meloen. Ook heb ik voor tussendoor wat verse kokosnoot. Het is ergens heel goed voor. Weet alleen niet meer waarvoor. Gaf me in ieder geval heel wat te kauwen.

vanochtend na het wakker worden eerst 10 minuten gehometraint. Geen TV aan, geen hoorspel, alleen maar fietsen. de laatste 3 minuten was het 25km/uur, wat wel zorgde voor zwaarder ademen en wat zweet productie. Tien minuten leek een lange tijd, maar ik heb er steeds minder moeite mee. Tijdens mijn rustige ochtendstart heb ik langs allerlei "afval"blogs gesurft, en ik was blij verrast te lezen dat iedereen bezig is met bewegen. Ik ben in vergelijking nog een fitnessmaagd, maar ik ben trots op wat ik nu al doe, en da ik het leuk vind. Wandelen gaat me steeds beter af, en ik betrap me erop dat ik tijdens de lunch redenen zoek om naar buiten te gaan.

Het weer wordt warmer en ik heb er minder last van. Ik wandel zonder dat het zweet me langs de rug loopt. En ik heb dus ook veel meer plezier van het zomerweer. Mijn gewrichten hebben het minder zwaar, en ik heb een beter conditie. Kortom ik krijg veel meer terug voor mijn gezonde eten regime dan alleen maar gewichtsverlies!

Smoothie (2 x 2 dl)
1,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl optimel Yoghurt
1,0 p - 2,0 dl optimel kwark
0,0 p - 200 gr. divers "vrij" fruit (bopsbessen, aardbeien, frambozen, annanas en madarijn)

Breakfast
0,0 points

-------------------------------------
2 glazen water

Lunch
9,5 points

-------------------------------------
9,5 p – 60 gr. gestoomde maaltijd met geitenkaas en kip
0,0 p - 400 gr. meloen
1 glas water

Diner
0,0 points

-------------------------------------
2 glazen of water

Various
12,5 points

-------------------------------------
5,0 p - 50 gr. pringles rice
1,5 p - Candybar (WW)
6,0 p - 55 gr. kokosnoot

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
5 glazen water (09:30 PM), 3 vegetable, 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 18,0/3,75
2. Bonuspoints needed/saved: 17,75/17,75
3. Exercise total: 315 minutes/20 minuten vandaag
***SUMMARY: Water 3 glazen TEKORT; Points nodig 0,00***

Geen opmerkingen: