zondag 29 juli 2007

Dag 88 - 16 bedels & 7 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------
Vanmiddag een zelfgemaakte tortilla met paprika, ui, ansjovis en kwark gegeten. Was erg lekker, verassend lekker zelfs.

EN ik heb vanochtend het eerste programma van WW DVD oefeningen gedaan, dwz ik heb 15 van de 20 minuten volgehouden, en daarna nog 10 minuten op de hometrainer. 25 minuten beweging YAY!! Ik ben daar erg blij mee, en ook erg trots. Dt betekent als ik dit een keer per dag doe, en ook mijn fietsen volhou dat ik per dag'zo'n 30 to 40 miunten work out heb. Dat moet mijn gezonde leefgewoontes en afvallen ondersteunen, toch?

Vanmorgen heb ik mijn smoothie en boterhammen op, en voor vanavond ga ik tijdens het kijken naar eastenders eens in de boeken duiken. Kip ljkt me goed idee, maar met wat? Rijst en champions misschien.

Oh ja ik heb besloten dat ik mijn excercisetijd per spacer ga opvoeren. Een spacer per 150 minuten, niet 60. Anders is het allemaal te gemakkelijk. De volgende spacer is dus bij 670 minuten.

Smoothie (2 x 2 dl)
2,5 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl Yogurt (0% fat)
1,0 p - 2,0 dl optimel fruitkwark
0,5 p - 150 gr. fruit (frambozen, aardbeien, mandarijn, mango, ananas)
Breakfast

4,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 2 bruin brood
0,5 p - 10 gr. Linera (25%)
1,5 p - 2 cervelaat, 1 ham (WW)
2 water

Lunch
4,0 points

-------------------------------------
4,0 p - bloemtortilla en ansjovis, ui, paprika kawrktopping
2 water

Diner
8,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 160 gr. kip
5,0 p - champions roomsaus WW recept
0,0 p - 1 tomaat
2 water

Various
5,0 points

-------------------------------------
5,0 p - 2 x Cracker jacks
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
7 water (09:30 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 24,0/4,0
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/14,0
3. Exercise total: 541 minutes/15 minutes WW excercise & minutes 10 fietsen
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,00, Extra excercise: 2.5 uur zware arbeid op kantoor, dozen versjouwen en uitpakken, verhuizen: 14 points******

Geen opmerkingen: