zondag 8 juli 2007

Dag 67 - 14 bedels & 1 spacer

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------

Vandaag een rustige dag, sparen voor mijn meer gebruikte points. Mijn beweging heb ik niet 's ochtends gedaan maar vanmiddag, ik ben nog maar even terug gegaan naar bed en heb geslapen tot 1 uur in de middag.

MAAR ik heb me wel ghouden aan mijn opgezette plan; 15 minuten op de trainer. Ik ben erg trots op mezelf. Het is noet echt vermoeien, maar een beetje saai en ik voel mijn achterwerk. Maar ik ga ervan uit dat ik na verloop van tijd zadeleelt kweek *grijns*.

Mijn voet doet elke dag minder pijn, en als ik hem gebruik, heeft het maar een 10 of 15 minuten nodig om weer "gewoon" te voelen. Ik voel me goed, tevreden en gelukkig. Leven is mooi!

Smoothie
1,0 points
-------------------------------------
0,5 p - 1,0 dl magere Yoghurt
0,0 p - 100 gr. fruit
0,5 p - 1 dl optimel yoghurt frambozen
2 glazen of water

Breakfast
3,0 points

-------------------------------------
2,0 p – 30 gr. special K rode vruchten
1,0 p - 200 gr. Optimel kwark
1 glas water

Lunch
5,0 points Salade surf & turf

-------------------------------------
0,0 p - groene salade (tauge, paprika, sla paksoi)
1,0 p - 40 gr. biefstuk
1,0 p - 60 gr. garnalen
1,0 p - dressing met 2 kl halvanaise, sweet & sour, terryaki honing, zout, peper
2,0 p - 80 gr. zalmterrine
2 glazen water

Diner
11,0 points

-------------------------------------
11,00 p - Spaghetti Carbonara (WW)

Various
4,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 2 WW snackreep

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
5 glazen water (09:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 24,0/4,0
2. Bonuspoints saved: 4,5 (8,0 nodig)
3. Exercise total: 115 minutes

***SUMMARY: still 3,5 points te sparen***

Geen opmerkingen: