donderdag 26 juli 2007

Dag 85 - 16 bedels & 7 spacers (afgevallen 2,2 kilo)


-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------

Tja wat moet ik ervan zeggen. IK ben er egr blij mee. Het was ook een hele goede week, en die zet ik deze week door. Nog maar 2,7 kilo, en ik zit ONDER de 150 kilo!, nog 8 ons en ik heb weer een bedel verdiend!

Vanochtend heb ik zonder veel problemen 15 minuten gefietst, en voel me heel goed. Gisteren hebben ik en de WW dames waarmee ik e-mail ons laten wegen en het was een succesverhaal, behalve voor Peet. Ik snap daar nog steeds niets van, ze had zo ontzettend stinkend haar best gedaan. We hebben het geprobeerd te analyseren met de groep en misschien eet Petra niet genoeg. Raar, maar waar misschien?

Ik weet dat ik moeite heb soms met al die punten die ik moet eten, en eet dus ook minder punten. Ik spaar er meestal 4, maar gebruik die lang niet allemaal in extras (7x4=28 punten). Deze week bijvoorbeeeld zijn er 15,5 die niet gebruikt worden. Ik geeft toe het lijkt een luxe probleem. Want dan stop je toch een saucijzenbroodje in je mik en alles is weer goed? MAAR, dat kan ik dus niet zomaar meer. Ik ben doodsbang dat ik afglij en de draad niet meer kan oppakken. Dus doe ik het maar niet.

Ik hoop dat we dat volgende week gaan zien dat Petra wel lekker DIK afvalt! Al met al waren we 5,8 kilo afgevallen; zo'n 1,5 kio gemiddeld. Niet slecht! *GRIJNS* streep die maar eens af van een balboekje, mevrouw Sonneberg!


Smoothie
3,0 points
-------------------------------------
2,0 p - 2,0 dl optimel Yoghurt
1,0 p - 75 gr. banaan

Breakfast
5,0 points

-------------------------------------
2,5 p - 2 bruin brood
0,5 p - 10 gr. Linera (25%)
2,0 p - 4 cervelaat
2 water

Lunch
8,5 points

-------------------------------------
8,5 p - AH salade met garnalen
2 water

Diner
7,5 points

-------------------------------------
1,0 p - 1 kl sesam olie
5,0 p - 120 gr. zalm
1,5 p - 3 surimisticks
0,0 p - 100 gr. champions
0,0 p - 50 gr. sugar snaps
0,0 p - 2 tomaten
0,0 p - 2 sjalotten
0,0 p - 2 water

Various
3,0 points

-------------------------------------
1,0 p - dropjes WW
2,0 p - 2 LU Chocolade craquottes
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
8 water (09:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 27,0/2,0
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/2,0
3. Exercise total: 451 minuten/30 minuten
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,00***

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Willo,
Kan niks anders zeggen dan goedzo.
Ben heel erg blij voor je.
Gaat zo door denk aan je.
Kus Tracey xxx

Siobhán zei

This is f*cking grand! I am SO proud of you! This is a weight loss of over 3 stone in less than 3 months. Amazing! Keep up the good work love. Time for a pizza together?

Anoniem zei

Hoi Willow,

Het is al duidelijk te zien!
GOED HOOR!

GA zo dooooooor!

Groetjes,

Nellie