zondag 15 juli 2007

Dag 74 - 16 bedels & 4 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------

Raar hoor, ik voel me schuldig. Gisteren ben ik uit eten geweest. EN heb daarvan genoten. Maar ik kan met geen mogelijkheid bepalen hoeveel punten het is, want het was een indonesische rijsttafel. Je kent dat wel, 20 bakjes met allemaal kleine hapjes. Ik heb me gematigd met de rijst, met de sateh saus, ik heb wat kroepoek vooraf gegeten, cola light gedrunken, en geen toetje genomen. Oh ja 2 chocolaatjes.

Dat valt allemaal nog wel mee. Maar hetgeen waar ik me schuldig over voel zijn de dropjes en de chocoladerepen (WW). Gisterenavond was het hek van de dam leek het wel. Ik krijg de punten wel gespaard in de 4 dagen die volgen. Maar toch, het is jammer dat ik me niet wilde beheersen. Ik heb er vanochtend nog over gedacht om ze gewoon maar niet op te schrijven. Maar dat zou de reden van dit blog totaal wegvagen. Eerlijkheid duurt ook in cyberspace het langst.

Een hele vreemde gewaarwording, and ik wil heel snel van dit schuldgevoel af! Vandaag gewoon mijn bewegingsprogramma voortzetten, en gezond eten. Ik zie wel of dit nog gevolgen heeft op woensdag.

Zoals jullie aan mijn totalen zien om 2 PM in the faternoon with my dayschdule all set out I am only up to 17,25 pints. Na gisteren wil ik onbewust/bewust zo min mogelijk points nuttigen. *grinnik* maar dat gaat niet werken, ik moet op zijn minst 25 punten consumeren vandaag, ik kom er dus zo'n 7 tekort. Daar ga ik eens over nadenken. Ik heb nog een amandelbroodje in de vriezer, lekker bij een kopje thee vanavond. Of was gruyere kaas op mijn ham ovenschaaltje vanavond........
Kortom WW zorgt ervoor dat ik me aan mijn maximum houd, maar OOK aan mijn minimum. En dat is maar goed ook, want een "vreetdag" als gisteren maakt het heel verleidelijk om dan de volgende dag maar niets te eten. En zo werkt het NIET! Menselijk denken en handelen zit soms heel vreemd in elkaar.

Smoothie
0,5 points
-------------------------------------
0,5 p - 1,0 dl optimel yoghurt
0,0 p - aarbeien, blauwe bessen. frambozen, annanas en madarijn

Breakfast
3,50 points

-------------------------------------
2,50 p – 60 gr.bruin brood
0,25 p - 5 gr. linera (25%)
0,75 p - 1 plak cervelaat, 1 plak kip
3 glazen water

Lunch
1,5 points

-------------------------------------
1,5 p - bloemkoolsoep (WW)
2 glazen water

Diner
7,0 points

-------------------------------------
1,5 p - 120 gr. gemarineerde kip
0,0 p - groene salade
1,0 p - 2 cs mayonaise light
4,5 p - Cottage cheese/ham ovenschaaltje (WW)
2 glazen water

Various
12,0 points

-------------------------------------
1,0 p - 15 kersen
6,0 p - 3 snackbars (WW)
5,0 p - 50 gr. pringles light
2 glazen of water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
8 glazen water (01:45 PM), 3 vegetable, 1 fruit, 2 fat, 0 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 24,5/4,00
2. Bonuspoints needed/saved: 17,75/8,0
3. Exercise total: 255 minuten/15 minuten today
***SUMMARY: Water OK; Points te sparen 9,75***

1 opmerking:

Anoniem zei

Heyyy,

Nou hoop dat je toch een leuke avond heb gehad en genoten heb.
Is niet de bedoeling dat je nooit uit eten mag anders is het niet leuk om te lijnen.
Probeer wel aan je punten te komen vandaag en 1 a 2 min iets langer fietsen en een paar glazen water extra, misschien dat het iets help.
En niet schuldig voelen is niet dat je elke week zo uit eten gaat, en zoveel extra heb je niet op.
Tracey xxx