donderdag 5 juli 2007

Dag 64 - 14 bedels (aangekomen 2 ons)

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------
Tja, zoals jullie zien, ik ben aangekomen. De reden kan legio zijn; niet optimaal gegeten, ook al was het binnen mijn pointstotaal, VEEL te weinig water gedronken, ongesteld worden, de antibiotica, kies er maar een. Ik weet het niet.

MAAR het belangrijkste is mijn motivatie is niet weg. Ik ga door, en ga geen gekke dingen doen. Vandaag gewoon weer mijn ontbijt, een heerlijk warme gestoomde schotel met asperges en scampis als lunch, en nu een heerlijke salade en wat brie light. Kortom Het gaat nog steeds goed. Volgende week is weer wat af!

Heb al twee liter water gedronken op kantoor, en de WC is mijn beste vriend vandaag. Ook mijn bewegingsprogramma gaat goed. Ik zit nu op de hometrainer 8 minuten in de ochtend en 8 minuten 's avonds. Ik kijk TV terwijl ik fiets, of luister naar een hoorspel. Het gaat goed.


Smoothies (2 x 2 dl)
2,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl magere yoghurt
0,0 p - 200 gr. fruit
1,0 p - 2 dl optimel yoghurt frambozen
1 glas of water

Breakfast
7,5 points

-------------------------------------
4,0 p - 4 sneden bruin brood
0,5 p - 10 gr. halavarine (25%)
0,5 p - 1 plak ham (WW)
0,5 p - 1 plak cervelaat (WW)
2,5 p - 20 gr. kaas 40+

Lunch
9,5 points

-------------------------------------
9,5 p - Scampis Excellent AH

Diner
6,0 points

-------------------------------------
0,5 p - 1 el bacon bits
0,0 p - komkommer, paksoi, tomaat, paprika
1,0 p - 2 tl halvanaise
4,5 p - 100 gr. brie light

Various
0,5 points

-------------------------------------
1,0 p - dropjes (WW)
2,0 p - snackreep (WW)

-------------------------------------
29,0 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal : 28,5 pointsgebruikt - 0,5 bonuspointsgespaard
2. Week totaal: 0,5 Bonuspointgespaard
3. Exercise totaal: 52 minuten

2 opmerkingen:

Ali Molenaar zei

Sja, jammer van de twee ons, maar belangrijkste is natuurlijk dat je nog steeds gemotiveerd bent!!! En je fietst al 8 minuten, goed zo!

Petra zei

gaat goed met je beweging, Tip: remia fritesaus lijn is 2 eetleepels 1 punt.....