zondag 8 juli 2007

Dag 66 - 14 bedels & 1 spacer

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------

Deze week doe ik alles HEEL precies. EN na de vorige week waarin ik VEEL te weing water heb gedronken, en soms niets, let ik nu HEEL goed op mij waterinname. Het gaat al twee dagen heel erg goed.

Gisteren had ik gasten en heb ik mezelf getrakteerd op twee glazen Baileys, netjes passend in mijn dagtotalen. Ook heb ik ervoor gezorgd dat ik alle voedingsmiddelen en al mijn water naar binnen kreeg.

Mijn bwegingsprogramma gaat ook heel goed. Ik ben nu aan 10 minuten ‘s ochtends en ‘s avonds, terwijl ik 20 km/uur fiets. Dat is dus nu al ongeveer 27 kilometer in bijna een week. Als ik 66 KM heb gefietst in een week ga ik eens denken aan fietsen naar mijn werk, omdat dat de wekelijkse woon-werk verkeer afstand is. Dit is gelijk aan 40 minuten op de hometrainer op een dag. Ik zorg ervoor dat ik elke dag iets beweeg op mijn hometrainer, omdat ik weet dat ik heel gemakkelijk ben in die dingen, en voor ik het weet doe ik niets meer.

Ben vandaag naar de markt geweest, en ik heb groenten, fruit en ingekocht. Dus morgen ben ik druk bezig met invriezen van fruit. Mijn vriezer zit dan ook bomvol, en ik hoef me geen zorgen over eten te maken. Ik heb kip, zalm, tonijn, gerookte zalm, biefstuk, veggieburgers, en heel heel veel fruit.

Ik ben vandaag naar een feestje geweest, en soals jullie zien heb ik meer gebruikt dan mijn dagelijkse totaal. Maar geen zorgen, ik compenseer dit door te sparen in de dagen die komen ik moet 8 points sparen.

Smoothie
1,0 points
-------------------------------------
0,5 p - 1,0 dl magere Yoghurt
0,0 p - 100 gr. fruit
0,5 p - 1 dl optimel yoghurt frambozen
2 glazen of water

Breakfast
5,5 points

-------------------------------------
3,0 p – 2 bruine boterhammen
0,5 p - 10 gr. halavarine (25%)
0,5 p - 1 plak ham (WW)
1,5 p - 1 plak kaas (30%)

Lunch
0,0 points

-------------------------------------
2 glazen water

Diner
10,0 points

-------------------------------------
8,0 p – kleine portie Paella
2,0 p – 200 gr. hangop
0,0 p - 50 gr. fruit
2 glazen water

Various
20,5 points

-------------------------------------
7,5 p - 15 toastjes
5,0 p - zalmterrine (WW recipe)
3,0 p - 3- gr. cambozola
0,0 p - 200 gr. kerstomaten
5,0 p - 40 gr. chocolade
3 glazen water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
9 glazen water, 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 37,0/0,0
2. Bonuspoints saved: 0,5 (8,0 nodig)
3. Exercise total: 90 minutes

***SUMMARY: still 7,5 points te sparen***

Geen opmerkingen: