zondag 22 juli 2007

Dag 81 - 16 bedels & 5 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------

Ik ben ook wel trots op mezelf. Ik wilde gisteren naar de markt toen ik met Fred belde die vroeg of ik mee ging wandelen op de Scheveningse boulevard. Tuurlijk doe ik dat. Is toch ook bewegen? We hebben geparkeerd in de buurt van de vuurtoren, en gelopen tot de pier, de hele pier af, gekeken naar het bungee jumpen met knikkende knieen (die mensen zijn GEK!) en weer terug. Onderwijl geluncht met sushi en sashimi, waarvan ik nog steeds niet weet hoeveel punten dus ik heb maar 15 gerekend. Later kwamen een vriendin van Fred en haar dochter erbij en zijn we naar de mac gegaan. Ik heb zelf niets genomen. Terwijl de hamburgers me om de oren vlogen!

Eenmaal thuis zijn Fred en ik naar de pizzeria geweest (ik had geen zin om te koken), waar ik een grote salade heb genomen met kaas. Ik heb de kaasblokjes apart laten houden op een klein bordje. Heb van de 20 stukjes er 8 gegeten, en de rest meegenomen. ZO kon ik wegen wat ik aan kaas op had (was dus maar 20 gram). Al met al ben ik netjes binnen mijn punten geweest, en heb zelfs gespaard. Want dinsdag aanstaande ga ik wel naar de mac en naar Harry Potter, dus ik hou er nu al rekening mee.

Het was dus een hele goede dag. Flink gelet op mijn eten, Veel beweging gehad voor mijn doen, en veel zonlich opgenomen. Goed, goed, goed!

Smoothie
1,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl optimel Yoghurt
0,0 p - 200 gr. aardbeien en mandarijnen
2 glazen water

Breakfast
3,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 2 bruin brood
1,0 p - 2 ham
2 glas water

Lunch
3,0 points

-------------------------------------
3,0 p - kerrie sla soep (WW)
2 water

Diner
18,5 points

-------------------------------------
12,0 p - kaas salade
6,50 p - 4 sateh stokjes met pindasaus
2 water

Various
1,5 points

-------------------------------------
1,5 p - 1 candybar (WW)
2 water
*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
7 glazen water (08:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 27,5/1,5
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/11,0
3. Exercise total: 356 minutes/11 minutes today
***SUMMARY: Water OK; Points nodig 0,00, Extra excercise 2.5 hrs wandelen - 13 p***

2 opmerkingen:

Siobhán zei

Hi Willow,

I am SO proud of you. Would love to lose a little weight myself, about 1 stone or so, but simply cannot do it. Don't know why, I don't overeat or something. No matter how little (or much) I eat, I always weigh 10 stone. I know, nothing compared to your struggle, but still...
I think you're doing a real great job. May be we can have very long walks together in Ireland, next year. That would be grand!

Anoniem zei

Het lopen gaat echt goed, en zo lekker buiten heerlijk.
Je wordt minder moe en je kan verder lopen echt heel erg goed.
En heel knap van je dat je eigen heb ingehouden in de mac. Jullie konden gewoon daar blijven maar lief dat jullie mee gingen.
Gaat zo door.
Kus Tracey