woensdag 13 juni 2007

Day 42 - 12 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen

-------------------------------------


Vandaag is weegdag, maar ik heb al een collega gebeld dat ik niet kan komen. Het is gewoonweg te pijnlijk. Ik weet niet hoe mijn "niet" eten mijn afvallen beinvloed, maar ik zal weer zien. Het is nu vier uur 's middag en ik heb nog niet gegeten. Ik hoop dat de pijn snel weggaat.

De pijn, zwelling en rode kleur lijken iets af te nemen. Het is een opluchting dat het in ieder geval iets beter gaat. Ik heb ook nog wat gegeten. Ik probeer het geheel zo gezond mogelijk te houden. Het bruik van boter in plaats van margarine was vandaag een bewuste keuze zo krijg not WAT caloriƫn binnen


All Day
7,5 points

-------------------------------------
0,0 p - 200 gr. Champions
4,0 p - 40 gr. boter
2,0 p - 2 sneden bruin brood
1,0 p - 200 ml optimel Yoghurt
0,0 p - 0,5 tomaat
1,5 p - 6 walnoten

-------------------------------------
2 glasses water, 0 vegetable - 0 fruit, 0 fat, 0 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal: 0,0 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointgespaard
2. Week totaal: 16,0 bonuspointgespaard + 0,0 bonuspointgespaard = 20,0 bonuspointgespaard

Geen opmerkingen: