woensdag 27 juni 2007

Dag 57 - 13 bedels (afgevallen 1 kilo)



-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------




EEN kilo, yes! Weer een kilo! Het gaat lekker, het gaat goed. Het totaal is nu 16,4 kilo in 8 weken. Iets om trots op te zijn.

De komende week ga ik heel erg letten op mijn water drinken. Het moet gewoon beter, want ik dank dat ik daardoor niet optimaal afval. Dat houdt in dat alle water totalen aan het eind van de dag op zijn mistens 8 glazen water moeten aangeven!

Ben vandaag naar de dokter geweest. Deze was tevreden over mijn voet en been, maar wel waarschuwend voorzichtig. Ik moet in huis sloffen dragen! Dat is dus zo goed als onmogelijk! Doe ik al 43 niet, wordt een zware dobber om aan te passen. Ik heb niet eens sloffen!

Vandaag had ik nog wat sushi over voor de lunch, dus ik moest opnieuw gokken.

Aan het eind van de dag had ik voor het eerst in 8 weken zoete trek, en omdat ik nog 4 punten over had heb ik gewoon twee snackrepen van de WW genoten.

Smoothies (2 x 2 dl)
4,5 points
-------------------------------------
2,5 p - 2,5 dl. chocolademelk light
1,0 p - 90 gr. banaan
1,0 p - 2 dl optimel yoghurt kiwi

Breakfast
5,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 sneden bruin brood
1,0 p - 20 gr. gekookte worst (WW)
0,5 p - 10 gr. cream cheese light
0,5 p - 10 gr. linera (25% fast)

Lunch
9,0 points

-------------------------------------
6,0 p - 6 stukken sushi
1,0 p - 1 kl soya
2,0 p - 1 frusi

Diner
6,5 points

-------------------------------------
3,0 p - ijsbergsla kerrie soep
2,5 p - 150 gegrilde kip
1,0 p - 1 kl sateh saus
0,0 p - 2 tomaten

Various
4,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 2 WW snackrepen

-------------------------------------
29 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal : 29,0 pointsgebruikt
2. Week totaal:

Geen opmerkingen: