woensdag 6 juni 2007

Dag 35 - 12 bedels

-------------------------------------
CLICK HERE: Good News, as of today, my blog will also be published in ENGLISH
-------------------------------------

Deze blog heb ik ooit opgestart in het engels, maar ben gaande weg toch in het nederlands gaan schrijven. Op verzoek van een aantal buitenlandse vrienden, zal deze blog vanaf vandaag in twee talen verschijnen.

------------------------------------------------------------------------------------


Weegdag! En ik denk niet dat er veel af is. Mijn verjaardag zal e.e.a. behoorlijk hebben dwars gezeten.

Heb gisteren nog een verjaardagsbedel gekocht, want ik had geld gekregen van mijn ouders, dus heb ik een bedel met een hangertje gekocht, een klein pareltje, want dat is mijn geboortemaandbedel (juni)



Ben vanochtend weer dapper aan mijn ontbijt. Een beetje grote deze keer, heb gewoon honger. Ik heb in mijn vriezer iets nieuws, het heet "frusi" en combineert muesli en yoghurtijs met vruchten. Als je een eetlepel gebruikt is het in 4 happen op, dus eet ik het met een theelepeltje. Is lekker, wel HEEL zoet!

De dag is niet goed gegaan. Ik heb geen avondeten gehad omdat ik dadelijk ga wegen, en omdat ik heel laat ontbeten en geluncht heb (11 uur en 3 uur). Dat moet ik niet meer doen. Een maaltijd overslaan of the laat eten gooit mijn hele WW planning in de war. Het resultaat is dat ik het probeer te vervangen met een gezonde WW snack. Ik heb te weinig water gedronken, en niet genoeg fruit gehad, kortom NIET GOED!

Smoothies
1,5 points
-------------------------------------
1,0 p - 2 dl. optimel yoghurt
0,5 p - 1 l. optimel kwark
0,0 p - 100 gr. aardbeien

Ochtend
8,25 points

-------------------------------------
1,0 p - 1 bruine boterham
2,0 p - 2 crackers
0,5 p - 20 gram kip (WW)
2,5 p - 30 gr. geitenkaas
0,25 p - 5 gr. linera boter 25%
2,0 p - 1 frusi

Lunch
5,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 bruine boterhammen
2,0 p - 2 gekookte eieren
0,0 p - 2 tomaten/sla
1,0 p - 1 kl mayonaise

Diner
0,0 points

-------------------------------------
NADA!! HEEL ERG SLECHT!

Diversen
8,5 points

-------------------------------------
1,5 p - Zakje WW chips
4,0 p - 2 WW repen
3,0 p - 9 tucjes


-------------------------------------
2 glazen water, 3 groente - 2 fruit, 2 vet, 2 calcium, 1 x *
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 22,75 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 1,0 bonuspointgespaard - 4,0 bonuspointsgespaard = 5,0 bonuspointgespaard