donderdag 21 juni 2007

Dag 50 - 12 bedels (afgevallen 8,2 kilo)




-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------


Gisteren gewogen! Want ik ben toch maar gegaan; met de taxi, en de pijn was NIET LEUK. Heb dan ook de dames gevraagd of ik voor mocht, er stonden zo'n 10 WW collega's in dse rij om te wegen. Natuurlijk vonden ze dat geen probleem.

En wat denk je? Ik ben echt goed ziek geweest. Ik ben in twee weken 8,2 KILO afgevallen! Natuurlijk was de vervangende coach hier niet erg blij mee. Het is ook gewoon teveel. Maar ik denk niet dat ik er veel aan had kunnen doen. Ik heb tijdens mijn ziek zijn, zeker de laatste week, echt mijn best gedaan om genoeg te eten. Dus zie ik het maar als een bonus.

Ik ben vanochtend naar de dokter geweest, en het reizen en daar in de wachtkamer zitten en opnieuw wachten op de taxi terug hebben ervoor gezorgd dat ik vanmiddag HEEL VEEL pijn had. Maar wonder boven wonder ging het zo rond 6 uur over en voelde mijn been voor het eerst in 1,5 week heel goed, pijnloos tenminste!. Heb ook lekker geslapen die avond, met twee zware pijnstillers. In het kort een gemengde dag, en ik heb niet voldoende gegeten. Dat moet beter.

Breakfast
4,75 points

-------------------------------------
2,0 p - sneden bruin brood
1,0 p - 2 plakken cervelaat (WW)
0,25 p - 10 gr. smeerkaas (Linera)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%

Lunch
4,5 points

-------------------------------------
3,0 p - 1 wasa sandwich
1,5 p - 1 kokosreep (WW)

Diner
7,5 points

-------------------------------------
1,5 p - 150 gr. rijst
3,0 p - 3 kl olijfolie
1,0 p - 50 gr. gambas
2,0 p - 4 stuks surimi

Various
4,0 points

-------------------------------------
4,0 p Chocolade smoothie

-------------------------------------
29 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal : 20,75 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointgespaard
2. Week totaal: 4,00 bonuspointgespaard

Geen opmerkingen: