donderdag 14 juni 2007

Dag 44 - 12 bedels

Mijn been en voet gaan langzaam beter. Mijn eetpatroon is weer "on track". Ook vandaag wordt met terugwerkende kracht geblogd omdat ik nog niet goed achter de computer kon zitten. Ik wil in ieder geval zorgen dat mijn dagelijkse totalen hier tercht komen. Het "echte blogwerk" pik ik weer op wanneer mijn voet het toelaat om langer achter de computer te zitten.

Dus voor mijn vaste lezers, ik kom echt weer terug! Ik denk met een dag of twee.

Smoothies
2,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2 dl. optimel yoghurt
1,0 p - 2 dl. magere melk
0,0 p - 200 gr. frambozen/aardbeien

Ochtend
5,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 bruine boterhammen
1,5 p - 6 plakken ham (linera)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%
0,0 p - 1 rode paprika

Lunch
3,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 1 WASA cracker

Diner
11,0 points

-------------------------------------
7,0 p - 0,25 Pizza met salami en gorgonzola
1,0 p - 4 plakken ham
3,0 p - 3 kl mayonaise
0,0 p - sla, komkommer, uit, tomaat

Diversen
2,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 1 WW reep chocolade
0,0 p - 200 gr. meloen

-------------------------------------
6 glazen water, 3 groente - 3 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 23,00 pointsgegruikt/4 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 1,0 bonuspoinsgebruikt - 4 bonuspointsgespaard = 3 bonuspointsgespaard

Geen opmerkingen: