woensdag 20 juni 2007

Dag 49 - 12 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------


Weegdag vandaag, ik heb besloten dat ik ga, op wat voor manier dan ook. Anders wordt het 3 weken zonder wegen. Lijkt me niet verstandig. Eten is nog steeds niet eenvoudig. En de reden is heel simpel, ik kan eigenlijk niet lang genoeg staan om te unnen koken. Dust ontbijt en lunch gaat nog wel, maar diner, wat meestal wat meer tijd vergt is niet goed te doen.

Vandaag heb ik dan ook gezondigd. Nou ja als je het zo wil noemen, het past nog steeds in mijn punten aantal, maar ik heb niet genoeg groente op

Breakfast
4,75 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 sneden bruin brood
1,0 p - 2 plakken cervelaat (WW)
0,25 p - 10 gr. smeerkaas (Linera)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%

Lunch
5,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 1 frusi
3,0 p - 1 WASA cracker

Diner
18,0 points

-------------------------------------
7,0 p - 1/4 pizza
11,0 p - 1 pecanbroodje

Various
0,0 points

-------------------------------------

-------------------------------------
29 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal : 27,75 pointsgebruikt - 1,25 bonuspointgespaard
2. Week totaal: 1,25 bonuspointgespaard

Geen opmerkingen: