vrijdag 22 juni 2007

Dag 51 - 13 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen

-------------------------------------------------------------------------------------


Ik ben er weer! Met mijn linker voet en onderbeen rustend op een stoel, en de pijn nu niet meer dan een strak gevoel in mijn voet, danwel een vervelend soort jeuk, kan ik mijn blog weer voortzetten.

Hoe is het met mij gegaan, wat Willowishesless betreft? Niet zo erg slecht, behalve dat ik de eerste drie dagen van deze ziekte periode niet of slecht gegeten heb, had ik vorige week donderdag de draad al weer opgepakt zoals blijkt uit mijn blog. Ik ben niet ten prooi gevallen aan grote eetfestijns. Dit had te maken met het feit dat toen ik van de week in staat was om boodschappen te doen, ik alleen maar gezonde zqken heb ingekocht, en had ik daarnaast ook helemaal geen behoefte om dit te doete "piggen". Dus over het algemeen genomen heb ik het niet slecht gedaan.

Zoals je zult lezen in mijn blog ben ik woensdag gaan wegen, en 8,2 kilo's AFGEVALLEN in twee weken. Mijn lichaam heeft veel reserves gebruikt om de infectie te bestrijden. Dus een heel leuk afval resultaat, maar de prijs was wel hoog; 10 dagen heel veel pijn. Ik mag dus twee nieuwe bedels kopen, en dat heb ik ook gedaan. Als extraatje voor mezelf (nee geen eten, zoals gebak, patat of chips of zo) heb ik 4 dividers gekocht. Mijn armband begint er heel erg mooi uit te zien. Ik ben er trots op.

Mijn totale gewichtsverlies is nu 15,4 kilo, en dat is VEEL. Ik merk het aan mijn uiterlijk, mijn kleren, en zodra ik deze bacterie de baas ben en weer makkelijk loop, weet ik zeker dat ik het ook aan mijn lopen zal merken. Het gaat goed! Dank aan allen die dit lezen, en mij zo steunen!

Ik zou het leuk vinden om een reactie te lezen van mijn bloglezers. Laat je een boodschap achter voor me? KLIK HIER

Bedels gekocht:


Smoothies (2 x 2 dl)
1,25 points
-------------------------------------
0,75 p - 3 dl. optimel yoghurt
0,25 p - 1 dl. optimel kwark
0,0 p - 50 gr. aardbeien
0,25 p - 45 gr. banaan

Breakfast
4,75 points

-------------------------------------
1,0 p - 3 sneden bruin brood
1,0 p - 2 plakken cervelaat (WW)
0,25 p - 10 gr. smeerkaas (Linera)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%
2,0 p - 1 frusi

Lunch
2,0 points

-------------------------------------
2,0 p - Currysoep

Diner
14,75 points

-------------------------------------
4,0 p - 240 gr. gegrilde Tilapi (fish)
1,0 p - 1 cs olijf olie
2,0 p - 2 cs mayonaise
1,25 p - 15 gr. geitenkaas
6,5 p - 50 gr. bacon bits
0,0 p - 200 gr. komkommer, tomaat
1,0 p - 20 gr. sweet sour wok saus

Various
2,5 points (to USE)

-------------------------------------
1,0 p - 1 cappuchino
1,5 p - kokosreep (WW)

-------------------------------------
29 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal : 25,25 pointsugebruikt - 3,75 bonuspointgespaard
2. Week totaal: 4,0 bonuspointgespaard + 3,75 bonuspointgespaard = 7,75 bonuspointgespaard

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou blij te horen dat het iets beter gaat met je voet.
8 kg is erg veel maar wel heel erg goed van je.
Kijk uit dat het niet te snel ga.
Gaat zo door.
Niet vergeten je drinken in de gaten te houden :P
Kus Tracey

Ali Molenaar zei

Ik laat toch al heel vaak een comment achter :-) Nou, blij te lezen dat het wat beter met je gaat. Je hebt leuke bedels gekocht, alleen jammer dat de vergroting niet echt een vergroting oplevert, dus ik zal het een keer live moeten bekijken. En er zit een gekleurde bedel tussen!

sandra zei

heel veel sterkte hopelijk tot woensdag sandra

sandra zei

het is gelukt om je te schrijven ik ben blij dat je door gaat groetjes sandra