zaterdag 9 juni 2007

Dag 38 - 12 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen

-------------------------------------


Ik had een logee gisteren, dus ontbijt deel ik met iemand vanochtend en heb nog niet echt nagedacht over de dagindeling. Maar omdat ik vanavond zalm eet met gestoomde groente, kan ik bij het ontbijt iet "ruiger"" te werk gaan. Jullie horen snel van me!

Ik ben de stad in geweest, iets wat we me heel wat makkelijker af gaat. Ook mijn voeten en heup zijn dankbaar voor de minder te torsen kilo's. Heb bij de AH inkopen gedaan voor de cake die ik as maandag mee neem om te trakteren, alsook een groot aantal aziatische zaken om te koken (denk aan soyasaus, vissaus etc.)

Heb onderweg een zakje crackerjacks open gemaakt en eet nu de rest daarvan op. Gaat goed!

Smoothies
1,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2 dl. optimel yoghurt
0,0 p - 100 gr. frambozen/aardbeien

Brunch
7,5 points

-------------------------------------
5,0 p - 5 bruine boterhammen
1,0 p - 20 gr. pate (WW)
1,0 p - 1 plak gehakt (WW)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%
0,0 p - 2 tomaten

Diner
8,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 120 gr. zalmhaasje (gestoomd)
0,0 p - 200 gr. venkel
4,0 p - 200 gr. rijst

Various
9,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 1 zakje Cracker Jacks
1,0 p - 4 walnoten
3,0 p - WASA Sandwich
2,0 p - WW tusendoor reep

-------------------------------------
6 glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal: 26,00 pointsgebruikt - 4 bonuspointsgespaard
2. Week totaal: 2 bonuspointsgespaard + 4 bonuspointsgespaard = 6 bonuspointsgespaard

Geen opmerkingen: