zaterdag 23 juni 2007

Dag 52 - 13 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------


Een nieuwe dag, en ik moet toegeven dat ontbijten een ingesleten routine begint te worden, of juist al is. Ik hoef mezelf niet meer bewust te herininneren aan het feit dat ik moet ontbijten. Meestal doet mijn maag dat wel. Omdat ik 's avonds na 8 uur niets van betekenis eet, heb ik 's ochtends dus gewoon honger. Omdat ik ontbijt start ik mijn dag fitter, tevredener en wanneer ik genoeg geslapen heb die nacht, nooit meer moe en veel alerter.

Een bijkomend voordeel van gezond afvallen is de conditie van mijn haar. Het glanst, heeft volume, en elke dag is een goede haar dag, ook als ik geen fohn gebruik. Mijn ghaar ziet er gezond uit. En dat voor iemand met fijn en futloos haar!

Mijn been en voet doen nog een beetje pijn. Ik denk dat ik het gisteren overdreven heb. Als gevolg voelt mijn voet heel strak aan, alsof er te weinig huid is om mijn voet goed te bewegen.Dus de komende dagen doe ik maar wat de dokter zei; rustig aan, alleen hele kleine stukjes lopen.

Een kalme dag, en aan het eind heb ik preoblemen om al mijn punten te eten. Heb een heerlijk avondeten op, en zelfs een toetje van hier to tokio, en heb no9 7 punten over. Ik denk een plakje ontbijtkoek met boter *grinnik* maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ik zal wel zien.

Smoothies
1,25 points
-------------------------------------
0,75 p - 1.5 dl. optimel yoghurt
0,25 p - 0.5 dl. optimel fruitkwark
0,00 p - 25 gr. aardbeien
0,25 p - 25 gr. banaan

Breakfast
4,75 points

-------------------------------------
1,0 p - 3 sneden bruin brood
1,0 p - 2 plakken cervelaat (WW)
0,25 p - 10 gr. smeerkaas (Linera)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%
2,0 p - 1 frusi

Lunch
4,0 points

-------------------------------------
0,0 p - tomaat en komommersalade
4,0 p - 2 gekookte eieren

Diner
6,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 120 gr. kip
1,5 p - 30 gr. sateh saus
1,5 p - 150 gr. aardappelpuree
0,0 p - 100 gr. parrika
1,0 p - 2 el sweet sour saus

Various
2,5 points

-------------------------------------
1,5 p - 3 dl chocoladevla (optimel)
1,0 p - 1 banaan

-------------------------------------
29 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Day total : 19,0 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointgespaard
2. Week total: 7,75 bonuspointgespaard + 4,0 bonuspointgespaard = 11,75 bonuspointgespaard

Geen opmerkingen: