zaterdag 16 juni 2007

Dag 45 - 12 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag

-------------------------------------


Allereerst is het mij opgevallen dat veel mensen de link om te reageren niet kunnen vinden. Ik sanp dat wel, het is gewoon te klein en te moeilijk te vinden (het staat ergens onderaan in letter grootte 2, in het blauw "0 reacties", het getal is natuurlijk variabel). Dus voortaan vind je de link ook hierboven.

Mijn been? Elke dag een beetje beter, al moet ik zeggen dat ik inmiddels mijn toevlucht heb genomen tot pijnstillers. Ik gebruik ze niet graag maar er is zoiets als genoeg is genoeg.

Vandaag heb ik PATAT gegeten. Een vriendin kwam langs en we zaten zo gezellg dat we besloten on te gaan snacken. Zij heeft de patat gehaald, lopen gaat me helemaal nog niet goed af. Ik heb de patat gewogen, en de helft gegeten, en maar een kroket genomen, en NIET twee; daarnaast een koffielepel mayonaise, en geen "kwak" uit de pot zomaar lukraak. Een goede grote groene salade, om te zorgen dat ik aan alle bouwstoffen kwam voor de dag, en ik was HEEL trots op mezelf. Het past allemaal prima zoals je hieronder kan zien.

Het gaat goed!

Smoothies
2,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2 dl. optimel yoghurt
1,0 p - 2 dl. magere melk
0,0 p - 200 gr. frambozen/aardbeien

Brunch
5,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 bruine boterhammen
1,5 p - 40 gr. smeergkaas 48+
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%

Diner
15,5 points

-------------------------------------
7,0 p - 125 gr. patat
4,0 p - 1 kalfsvleeskroket
3,0 p - 3 kl mayonaise
0,0 p - sla, komkommer, uit, tomaat
0,0 p - 2 madarijnen
1,5 p - 200 dl optimel chocoladevla

Diversen
2,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 1 zakje crackerjacks

-------------------------------------
9 glazen water, 3 groente - 3 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 25,00 pointsgegruikt/4 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 3,0 bonuspoinsgespaard - 4 bonuspointsgespaard = 7 bonuspointsgespaard

1 opmerking:

Anoniem zei

Blij te horen dat het iets beter gaat met je.
Doe rustig aan en wordt voor 100% beter.
Denk aan je
Tracey xxx