donderdag 7 juni 2007

Dag 36 - 12 bedels (aangekomen 4 ons)




Ik was niet echt verbaasd. de afgelopen week was rommelig, en dan ben ik nog aardig voor mezelf. Het bewijst eens te meer dat me niet houden aan mijn planning voor de dag is niet slim. Ik moet me houden aan mijn planning, en NOOIT een maaltijd overslaan. Ook, zoals ik een vriendin gisteren vertelde is het drinken van 8 glazen water moeilijker dan het houden aan een gezond eetpatroon.

Dus vanaf vanochtend gaat alles weer zoals voorheen, en volgende week ben ik NIET aangekomen!Ik realiseerde me vandaag, dat omdat ik ben afgevallen, moet mijn dagelijks rantsoen van punten ook naar beneden mey EEN; En dus heb ik nu een total van 30.

En dan nu, een nieuw deel van mijn dieetplanning. Ik heb met twee vrienden gepraat en ze gevraagd of ze mijn officiele Mental Coaches willen zijn. Ze hebben allebei ja gezegd. Het zijn Micheal en Tracey.

Micheal is een vriend die ik on line heb leren kennen, en hij heeft wel eens twee weken bij me gelogeerd. Michael weet uit de eerste hand hoe moeilijk het is om een verslaving het hoofd te bieden en is al 7 jaar verslavingsvrij. Hij is een hele aardige man, die me veel complimenten kan geven, maar me ook kan corrigeren als ik maar wat aanklungel. Hij is bijna dagelijks on line, en zal mijn blog even zoveel keer lezen.

Van mijn vrienden in de "echte wereld" heb ik Tracey gebraagd. Tracey is een vriendin van een vriend, die ik ik de laatste tijd een beetje beter ben leren kennen. Een die mij de laatste maand heel nauw heeft gevolgd en erg enthousiast is. Tracey heeft genoeg aftsand tot mij om me te kunnen aangeven dat ik niet goed bezig ben, en ze leest mijn blog bijna dagelijks.

Vanaf nu noem ik ze MCM (Micheal) em MCT (Tracey). Je kunt Michael en zijn commentaar vinden op de engelse WilloWishesLess Blog en Tracey hier op de Nederlandse WilloWishesLess Blog.

AL met al was het afvallen niet zo goed gegaan voor mijn WW collega's en Sandra was er niet. Ik zal haar deze week bellen of mailen!

Vanavond ga ik eten met Joke, een goede vriendin van mij, en heb een halve van mijn lievelingspizza ingepland, de andere helft neem ik mee naar huis en vries ik in.

Smoothies
2,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2 dl. optimel yoghurt
1,0 p - 2 dl. magere melk
0,0 p - 100 gr. frambozen

Ochtend
3,5 points

-------------------------------------
1,0 p - 3 bruine boterhammen
1,0 p - 20 gr. kip (WW)
1,0 p - 10 gr. smeerkaas (48+)
0,5 p - 10 gr. linera margerine 25%
0,0 p - 1 rode paprika

Lunch
5,5 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 witte boterhammen
5,0 p - 5 plakjes carpaccio
1,5 p - 10 pijnboompitten
1,0 p - 1 kl notendressing

Diner
17,0 points

-------------------------------------
14,0 p - 0,5 Pizza met salami en gorgonzola
1,0 p - 2 stukjes stokbrood
1,5 p - 8 gr, kruidenboter

Diversen
0,0 points

-------------------------------------
0,0 p - 200 gr. meloen

-------------------------------------
4 glazen water, 3 groente - 3 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 30,00 pointsgegruikt
2. Weektotaal: 0,0 bonuspoinsgespaard

1 opmerking:

sandra zei

ik zag dat het niet goed ging maar ik ben blij dat je het weer heb opgepakt door jou ben ik weer water gaan drinken en dat heb ik deze week niet echt gedaan ik kon niet komen de kleine van mij had ooronsteking en ik kon niet weg. volgende week ben ik er weer bij ik ben toch blij dat ik niet bij was toen je was aangekomen da was ik verdrietig geworden ik wil dat je het vol houd en je kan het we gaan er voor ik lees elke dag wat je schrijft zet hem op groetjes je ww collega