zondag 10 juni 2007

Dag 39 - 12 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen

-------------------------------------


Laatste dag vakantie. En als je me vraagt of ik tevreden ben met hoe het gegaan is wil ik nee zeggen, want zo voelt het. Maar mijn rationele kant zegt dat dat ONZIN is. Ik ben twee weken vrij geweest, en omdat ik WEET dat ik dinsdag afgevallen ben, ben ik dus in totaal niet aangekomen, maar afgevallen. Waarom voelt het dan niet lekker? Misschien omdat ik gisteren weer te weinig had gegeten aan het eind van de dag? En dus een Wasa cracker en een snack reep heb gegeten?

En dus zoals ik gisteren al schreef, ik zal blij zijn dat werk weer begint. Twee weken is een hele mooie tijd om vakantie te vieren, maar werken is ook weer leuk, een uitdaging! En de regelmaat zit er dan weer in!

Vandaag eet ik net zoals gisteren zalm, maar deze keer wel gegrild, met gestoomde groente.

Ik heb vandaag iets gebakken bij de koffie morgen op kantoor om te trakteren. Ik hoop dat het eetbaar is, het is ieder geval WW. Ik heb het zelf geprofd natuurlijk!

Smoothies (2 x 2 dl)
3,0 points
-------------------------------------
2,0 p - 2 dl. optimel yoghurt
1,0 p - 1 dl. optimel kwark
0,0 p - 100 gr. frambozen/aardbeien

Breakfast
2,0 points

-------------------------------------
2,0 p - frusi

Lunch
7,5 points

-------------------------------------
4,5 p - 0,5 Maaltijdsalade AH met garnalen
3,0 p - 1 WASA sandwich

Diner
9,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 120 gr. zalmhaasje (gegrild)
0,0 p - gestoomde groente
4,0 p - 200 gr. rijst
1,0 p - 1 kl sesamolie

Various
6,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 1 WW chocoladereep
4,0 p - 1 stukje chocoladecake

-------------------------------------
6 glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal: 25,5 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointsgespaard
2. Week totaal: 4,0 bonuspointsgespaard + 4,0 bonuspointsgespaard = 8,0 bonuspointsgespaard

1 opmerking:

Anoniem zei

Kom op, komt goed je doet het prima
en net wat je zij als je morgen weer gaat werken doe je op tijd eten en voel jij je eigen beter.
Dikke kus Tracey xxx