dinsdag 5 juni 2007

Dag 34 - 11 bedels

De ochtend heeft aangevangen, en ik heb mijn ontbijt al op. Het ritme zit er na de "feestdagen" weer in.

Ben vandaag boodschappen wezen doen, en wel 4 keer langs burger king gelopen. Tjee zeg, dat was lastig. Maar ik ben sterk geweest heb een cola zero gekocht, en naar huis gegaan. Daar heb ik een heerlijke geitenkaassalde gemaakt, en was weer zeer tevreden.

Ik heb vandaag bij lange na niet genoeg gegeten, maar ben wel actief buiten geweest. Het is een soort ingebakken idee: je hebt iets "verkeerd" gegeten, dus eet je om het goed te maken daarna maar helemaal niets! Inmiddels na al die jaren met gewicht bezig te zijn geweest, weet ik dat dat geen zier helpt. Sterker nog je honger of trek gevoel wordt juist erger. Deze week is niet makkelijk geweest, en ik ben blij dat de "feest"dagen voorbij zijn. Ik ben benieuwd morgen!

Oh ja, vandaag ga ik mijn foto's op deze blog zetten. Ik zal een paar goede uitkiezen, en elke 4 weken komen er ee nieuwe bij. Eng hoor
; ik ben nooit zo fotogek, en zeker niet fotogeniek!

Smoothies
0,0 points
-------------------------------------
0,0 p - 3 dl. dubbelfris light
0,0 p - 50 gr. frambozen
0,0 p - 50 gr. aardbeien

Ochtend
5,5 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 bruine boterhammen
1,0 p - 20 gram cervelaat (WW)
2,0 p - 20 gr. geitenkaas
0,5 p - 15 gr. linera boter 25%

Lunch
4,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 bruine boterhammen
3,0 p - 3 kl margarine
0,0 p - 200 gr. champions
0,0 p - 2 tomaten/sla

Diner
7,0 points

-------------------------------------
Grote groene salade
5,0 p - 60 gr. geitenkaas
1,0 p - 50 gr. aardappelen
1,0 p - 1 kl yoghonaise

Diversen
4,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 4 bonbons
0,0 p - 0,5 l. Cola zero
-------------------------------------
6 glazen water, 3 groente - 2 fruit, 2 vet, 2 calcium, 1 x *
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 20,5 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 3,0 bonuspointstesparen - 4,0 bonuspointsgespaard = 1,0 bonuspointgespaard

Geen opmerkingen: