donderdag 14 juni 2007

Dag 43 - 12 bedels (niet gewogen)

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen

-------------------------------------


Hallo allemaal, dit blog is 2 dagen later gepost. Ik kon niet echt lang achter de computer zitten. MAAR heb wel trouw al mijn eten genoteerd. Bij deze mijn blog voor deze dag "met terugwerkende kracht".

Ik was vandaag nog steeds ziek thuis, het doet nog gemeen pijn, maar de zwelling en de roodheid nemen af. Vanaf van daag een nieuwe WW dag, en ik zal ook proberen mijn gezonde eetpatroon weer toe te passen. Dwz ik ga proberen weer genoeg te eten. Heb er nog steeds niet veel zin in. Maar het heeft lang genoeg geduurd nu.

Ik ben heb 1 bonuspunt gebruikt



Brunch
19,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 bruine boterhammen
4,0 p - 40 gr. blue band
4,0 p - 2 eieren
7,0 p - 70 gr. licht belegen kaas 48+
2,0 p - 400 dl optimel

Diner
3,0 points

-------------------------------------
0,0 p - 3 tomaten
0,0 p - 1/2 komkommer
3,0 p - 1 WASA sandwich

Diversen
9,0 points

-------------------------------------
0,0 p - 200 gr. meloen
5,0 p - 2 zakjes Crackerjacks
4,0 p - 2 WW repen chocolade


-------------------------------------
4 glazen water, 3 groente - 3 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 31,00 pointsgegruikt
2. Weektotaal: 1,0 bonuspoinsgebruikt

Geen opmerkingen: