maandag 11 juni 2007

Dag 40 - 12 bedels

-------------------------------------

KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen

-------------------------------------


Zoals jullie zullen zien staat mijn beoogde lunch en ontbijt vanaf 's ochtends op mijn blog, het verhaal van de dag volgt na mijn werk in de avond. Ik heb ook besloten om mijn waterinname vanaf vandaag te vermelden in mijn eetlijst, wellicht helpt dat, want ik krijg echt niet genoeg water binnen.

Ik heb vandaag niet al mijn punten op. The reden is simpel, tijdes de dag begon ik me steeds slechter te voelen. Ik had het de hele dag ontzettend koud, tot klappertanden toe, en mijn maag voelde, ondanks dat ik gewoon heb gegeten, pijnlijk leeg. Zo erg zelfs dat ik bij thuiskomst in mijn bed ben gevallen, en tijdens de avond en nacht alleen maar koortsdromen had. Ik weet niet goed wat er aan de hand is. Hoop dat het morgen beter is.

Smoothies
1,0 points
-------------------------------------
0,5 p - 1 dl. optimel yoghurt
0,5 p - 1 dl. optimel kwark
0,0 p - 100 gr. aarbeien/frambozen

Breakfast
6,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 bruine boterhammen
1,0 p - 10 gr. linera 25%
1,0 p - 20 gr. pate (WW)
0,5 p - 1 plak cervelaat (WW)
0,5 p - 1 plak gehakt (WW)
0,0 p - 2 tomaten
2 glazen water

Lunch
7,5 points

-------------------------------------
4,5 p - 0,5 salad AH met garnalen
3,0 p - 1 WASA sandwich

Diner
7,0 points

-------------------------------------
5,0 p - 150 gr. gepocheerde vis
2,0 p - 2 olijfolie
0,0 p - 100 gr. tomaten

Various
0,0 points

-------------------------------------

-------------------------------------
? glasses water, 3 vegetable - 3 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dag totaal: 21,5 pointsgebruikt - 4,0 bonuspointsgespaard
2. Week totaal: 8,0 bonuspointsgespaard + 4,0 bonuspointsgespaard = 12,0 bonuspointsgespaard

1 opmerking:

Ali Molenaar zei

Ben je weer een beetje beter? Ik realiseer me nu pas dat de ziekmelding van gisteren was, dus...??? Probeer je morgen even te bellen.