zondag 3 juni 2007

Dag 32 - 11 bedels

-------------------------------------
Klik hier voor de vraag van de dag
-------------------------------------




Zoals je ziet heb ik een "ticker"toegevoegd. Lijkt heel simpel, en dat is het HTML technisch ook wel. Maar gevoels technisch is het heel moeilijk, want jullie (lezers) zien nu echt hoeveel ik woog, weeg en wil wegen. *haalt heel diep adem*

Vandaag is de dag "erna"! Mijn keuken is nog een zooitje, een afwas van hier tot tokio, maar de rest van mijn huis is aan kant. Ik heb mijn blog van gisteren bijgewerkt, en vandaag is weer een gewone dag. Het is 9 uur en ik heb nog niet ontbeten, dus die ga ik nu eens opstarten. Aandachtspunt voor de dag: WATER DRINKEN. Ik zet dadelijk als eerste de kan klaar.

Smoothie koffie chocolade banaan (2 x 2 dl)
3,0 points
-------------------------------------
2,0 p - 2 dl Nutricia Chocolademelk light
1,0 p - 90 gr. Banaan
0,0 p - 1 dl. koude koffie

Ontbijt
8,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 bruine boterhammen
2,0 p - 40 gram gekookte worst (WW)
1,0 p - 20 gr. linera boter 25%
1,0 p - 20 gram gekookte worst (WW)
0,0 p - 1 tomaat

Lunch
2,00 points

-------------------------------------
0,0 p - Kleine salade sla tomaat komkommer
2,0 p - 50 gr. gerookte zalm

Diner
8,5 points

-------------------------------------
4,0 p - Varkenshas in mosterdroomsaus
3,5 p - Hamsalade
1,0 p - 2 oo gr. optimel kwark met perzik

Diversen
1,0 points

-------------------------------------
0,0 p - Halve meloen
1,0 p - 15 stuks blauwe druiven

-------------------------------------
2 glazen water, 3 groente - 1,5 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 27,0 pointsgebruikt/4 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 7,5 bonuspointstesparen - 4 bonuspointsgespaard = 3,5 bonuspointstesparen

Geen opmerkingen: