vrijdag 19 oktober 2007

Dag 170 - 21 bedels & 9 spacers

------------------------------------
-------------------------------------
volgende bedel 38,5 kg

Ik voelde me vandaag niet zo lekker, en heb heel veel geslapen. Ik denk dat een verkoudheidje aan zit te komen. I hoop het NIET! Het resultaat was dat ik niet gelunched heb, en omdat ik 's avonds met vriendinnen naar de film ben gegaan (Evenings met een grote cast aan vrouwelijke sterren). had ik moeite om al mijn groenten op te krijgen.

Maar ik heb nadat ik thuis ben gekomen nog een appel en drie tomaten gegeten, en heb op die manier gezorgd dat ik alle voedingsmiddelen naar binnen kreeg. Toegegeven dit was na 20:00 uur, dus vertering zal niet ideaal zijn geweest.

Morgne heb ik weer mijn Catan dag, lekker spelletjes spelen met vrienden, dus ik zal zorgen dat ik al mijn fruit en groenten op heb voordat ik er heen ga. Ook heb ik me voorgenomen om nog eens goed mijn boodschappengids door te kijken voor dingen als toastjes, kaasjes en andere partyfoods. De juiste kennis is de helft van de strijd vind ik zelf.

Oh ja, en ik ga maar weer aan het bewegen op mijn trimfiets, en lopen naar het huis van mijn vriendin. Het aftellen voor kerst is echt begonnen en ik heb nog 9 weken om in de jurk te passen die ik twee kledingmaten te klein heb gekocht. Deze hangt op een prominente plek in mijn huis en ik ZAL hem passen met kerst!




Breakfast
4,5 points

-------------------------------------
4,5 p - y0ghurt en fruit (AH)
1 water

Diner
18,5 points
-------------------------------------
0,0 p - cola light
8,5 p - McChicken
5,0 p - Chicken Nuggets (6)
5,0 p -kleine friet
1 water

Various
3,0 points
-------------------------------------
3,0 p - Icecream (McDonalds)
0,0 p - 2 appels
0,0 p - 3 tomaten
4 water

*********************************************************************************

Day maximum: 26,0 points
6 water (11:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 26,0/2,0
2. Bonuspoints needed/saved: 1,5/2,0
3. Exercise total: 1132 minutes/- (volgende spacer 1220 minutes)

***SUMMARY: water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: