donderdag 4 oktober 2007

Dag 155 - 21 bedels & 9 spacers (afgevallen 4,0 kg)

-------------------------------------
volgende bedel 38,5 kg


Verrassing! EN WAT VOOR EEN! Ik ben 4 kilo afgevallen, in EEN week! Ik geloofde het zelf ook niet toen ik het zag maar het resultaat spreekt voor zich. En zodoende zijn mijn beide doelen, weegclub sprintje en WW kerstbelofte nog steeds heel erg haalbaar . Ik ben erg trots op mezelf, want zoals jullie weten had ik deze week ook nog een feestje!

Weegclub sprintje
8 kilo in 6 weken, nu 6,9 kilo in 4 weken --> nog 1,1 kilo te gaan in 2 weken
WW kerst belofte
14 kilo in 5 weken, nu 6,9 kilo in 4 weken --> nog 7,1 kilo te gaan in 11 weken

Wat valt er verder te vertellen?

1. Ik nu onder de 300 pound in het engelse systeem, om precies te zijn 299,6.
2. Mijn BMI is nu 41,9. Nog maar een klein stukje en ik duik in de 30!
3. Ik ben meer dan 20 % afgevallen van mijn totale gewicht; 10% na 9 weken, 20% na 22 weken.
4. Ik kan mijn jurk aan en hij staat geweldig. Kijk naar de foto voor oktober!
5. Ik ben nu 40% van mijn totale afvalgewicht kwijt, op naar de 50%!
6. Ik heb weer een nieuwe bedel verdiend, maar ik wacht op de zending uit Amerika.

Volgende bedel als ik 38,5 kilo ben afgevallen. Misschien wel als ik terug ben van mijn vakantie!

Mijn statistieken:



Breakfast
4,5 points
-----------------------
2,0 p - 2 sneden roggebrood
0,5 p - 10 gr. linera (8%)
2,0 p - 2 plakken gehakt (WW)
2 water

Lunch
10,0 points
-------------------------------------
0,0 p - Paksoi, cellerie
3,5 p - 30 gr. mayo light
6,5 p - 30 gr. baconbits
3 water

Diner
8,5 points
-------------------------------------
2,0 p - 2 bruin brood
4,0 p - 40 gr. gorgonzola
2,5 p - 3 dl magere kwark (0%)
0,0 p - bevroren aardbeien, appel
2 water

Various
1,0 points
-------------------------------------
0,0 p - 2 appels
1,0 p - dropjes (WW)

*********************************************************************************

Day maximum: 28,0 points
8 water (11:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 24,0/4,0
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/4,0
3. Exercise total: 1117 minutes/00 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)

***SUMMARY: Water OK; Points needed 0; Extra excercise: -***

4 opmerkingen:

Moby Dick zei

Sehr Guht!

Pandora Woman zei

Gaat je toch eens aan het verstand peuteren dat ik niet duits ben.....

Spidey! I am not German, I am Dutch!

Anoniem zei

Je schrijft dat je bij de weegclub bent afgevallen. Wat is dat? Bedoel je:

http://www.weegclub.nl/

Of is het iets anders?

Pandora Woman zei

En wie is Anoniem? Iemand die ik ken?

Ik val af met het systeem van Weight Watchers, Points systeem. De weegclub (www.weegclub.nl) is een site waar mensen die afvallen op heel veel verschillende manieren dit met elkaar delen. Sommige intensiever dan anderen.

Als je mijn blog combineert met Weightwatchers, dan heb je wat de weegclub voor anderen is. Een manier om het afvalproces, en alles wat ermee gemoeid is een "gezicht" te geven, en te delen met anderen.

Voor mij persoonlijk is het een extra "anker" om me gefocused te houden.

Laat je nog even weten wie je bent?