donderdag 4 oktober 2007

Dag 154 - 21 bedels & 9 spacers

-------------------------------------
volgende bedel 35,0 kg

Vandaag is weegdag, en in tegenstelling tot mijn voornemens heb ik me elke dag gewogen - vanaf zaterdag dan. Deze weegschaal, die ooit van mij was, heb ik geleend van mijn vriendin om mijn handbabage te kunnen wegen, want ik ga op vakantie naar Ierland! Ik kan mijn gewicht zien afnemen. Maar hoeveel....? Ik geloof niet zo erg in wat er op de weegschaal staat, want ik weet niet hoeveel hij afwijkt van de WW weegschaal.

Ik ben te weing punten aan het gebruiken, en drink weer niet voldoende. Mijn nederlandse mentale coach wees me daar al op. Ik zal daar volgende week op vakantie echt op letten. en ik zal mijn blog elke dag bijhouden op een memorystick, zelfs als ik het niet on line kan krijgen. Ik zet alle entries (11 in totaal) dan op het net op de 18 october. Maar waarschijnlijk vind ik wel ergens een internetcafe. Een dig blijf ik echter gewoon doe, ik volg mijn nieuwe gezond eten leeftsijl, niemand, zelf niet een vakantie veranderd dat.

Ik voel me goed, actief en gezond, en ga dit noet opgeven voor een vakantie en het gevoel dat ik mezelf nu helemaal mag volvreten, daar pas ik ik voor! Om heel eerlijk te zijn heb ik er niet eens behoefte aan. Natuurlijk zal ik zorgen dat er ruimte is voor een sausage of een shortbread cookie, maar de rest blijft gewoon zoals het nu is.

Breakfast
4,5 points
-----------------------
2,0 p - 2 sneden bruin brood
0,5 p - 10 gr. linera (8%)
1,0 p - 4 plakken gehakt (WW)
2 water

Lunch
4,0 points
-------------------------------------
2,0 p - 100 gr. Creme Fraiche (light)
1,0 p - 100 gr. magere kwark(0%)
0,0 p - fruit
1,0 p - 10 gr. suiker
2 water

Diner
6,0 points
-------------------------------------
4,0 p - 150 gr. zalm
2,0 p - 2 cs mayonaise light
0,0 p - augurken
0,0 p - lente ui
2 water

Various
6,0 points
-------------------------------------
3,0 p - 2 WW chips
0,0 p - 2 apples
3,0 p - 1 glas dubbel friss Light
3 water

*********************************************************************************

Day maximum: 28,0 points
8 water (11:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 20,5/4,0
2. Bonuspoints needed/saved: 6,5/14,5
3. Exercise total: 1117 minutes/00 minutes cycling (volgende spacer 1220 minutes)

***SUMMARY: Water OK; Points needed 0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: