dinsdag 29 mei 2007

dag 27 - 7 bedels

-------------------------------------
Klik hier voor de vraag van de dag
-------------------------------------


Vandaag heb ik een teller aan mijn blog togevoegd! Kan ik zien hoeveel mensen er bij mij langs komen. Vanochtend heb ik GEEN smoothie gemaakt. Ik had nog een glas staan van gisteren, en kan er vanmiddag wel een vers maken. Vanmiddag een lekker gebakken eitje, en ik denk vanavond vis. Ik ga nog boodschappen doen, dus ik zoek wel iets lekkers uit!

Verder is het morgen weer weegdag, ik ben benieuw hoe mijn uitspattingen deze week mijn afvallen hebben beinvloed. Ik hoop dat er 1,2 kilo af is, want dan heb ik min eerste mijlpaal bereikt. Welke vraag je je dan af? ik ben dan 10% afgevallen. Als ik 1 kilo afval mag ik nog een bedel kopen voor aan mijn Pandora armband, als ik 1,2 kilo afval of meer wordt dat een zilveren bedel met een heel klein gouden kroontje, dit leek me wel toepasselijk als mijlpaal.

Ook is het dan 4 weken, en ga ik me meten. Kijken of er veel centimeters af zijn. Ik ben benieuwd!

Ik heb vanmiddag ter ere van de vakantie een banaan chocolade shake gehad (twee zelfs) en ze waren geweldig!!! En passen in mijn gezonde eet plan. Men neme 2 dl chocolademelk light, 90 gram bevroren banaan, en dit wizz je in een foodblender. Het wordt dik, romig en koud, en heel erg lekker, yummie!.

Zoals de lezers die ik heb kunnen metken, pas ik mijn schema tijdens de dag aan, zoals het me uitkomt. Gewoon omdat ik zin in iets ander heb, of omdat ik iets niet in huis blijk te hebben achteraf.

Weight Watchers is heel erg flexibel, n leert me dat alles mogelijk is, als ik maar verstandig blijf.


Smoothie aarbeien/tomaten
1,25 points
-------------------------------------

Ontbijt
3,5 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 wasa knackebrod
1,25 p - 25 gram gehakt (WW)
0,25 p - 5 gr. linera boter 25%

Lunch
10,00 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 boterhammen
4,0 p - 2 eieren
0,0 p - 200 gr. champions
4,0 p - 20 gr. blue band boter

Diner
9,25 points

-------------------------------------
0,0 p - grote groene salade (tomaat, komkommer, sla)
5,0 p - 50 gr. geitenkaas blokjes
2,0 p - 2 bruine boterhammen
1,0 p - 10 gr. gehakt ww

Diversen (resterend)
3,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 2,0 dl chocolademelk
1,0 p - 90 gr. gram banaan

-------------------------------------
? glazen water, 3 groente - 1,5 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 27,0 pointsgebruikt/4 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 13,5 bonuspointsgebruikt - 4 bonuspointsgespaard = 9,5 bonuspointsgebruikt

2 opmerkingen:

Michelle zei

Hey! :-) I got here!

Good luck (en beste wense!) with losing weight, WilloWishes

Here is another blogger I sometimes read who is trying to lose weight..

http://becauseimfat.blogspot.com/

Pandora Woman zei

Goody! You made it!

I hope You visit me now and then, and I will be sure to visit the blogger you suggested!

Thank You!

Willow