zondag 20 mei 2007

Dag 18 - 6 bedels

Ik had het mezelf voorgenomen en beloofd. Vandaag een stukje gelopen. Het is vaak aan mensen niet uit te leggen, maar lopen is niet altijd een pretje voor mij. Om mijn balans te houden, zijn mijn stappen kleiner, en als ik met anderen meeloop moet ik me dus altijd haasten. En dat terwijl ze vaak nog rekening met me houden. Verder voel ik het snel in mijn rug en een heup, MAAR dat is alleen vanwege al dat gewicht dat ik meetors. En dat wordt steeds minder, dus lopen wordt ook steeds prettiger. Dat weet ik uit ervaring. Toen ik HEEL VEEL was afgevallen, ben ik een keer op vrij hoge hakken door half Amsterdam gelopen; was geweldig. Maar voor nu loop ik het liefste alleen.

Vandaag een blokje omgelopen, ongeveer 15 minuten; voelde goed, maar ik voel wel dat mijn ademhaling versnelt en dat ik zweet. Dus tel ik het als middelmatige beweging, goed voor 2 bonuspunten. Ik heb me aleen voorgenomen om die niet te gebruiken als voedsel. Ik moet al zoveel eten!

Heb vanochtend een HEERLIJKE smoothie gemaakt en een omelet met champions gegeten. Ik zit dus nu ook heel erg vol. Maar het is alweer half twaalf dus een soort brunch.

Ja zeg! Ik heb een salade gemaakt met gerookte kip EN avocado. Dat tikt lekker aan! Ik weet nog uit eerdere pogingen dat avocado zeer calorierijk is. Het is een soort van plantaardig vet, maar wel heel lekker. Heb 's middags een half pakje tucjes soldaat gemaakt. BOEHOE! Het rare is, alhoewel het in mijn dagotaal is in te passen, voel ik me schuldig. Een vriendin was het met me eens dat dat wellicht overdreven is.

Maar nog steeds loopt deze week NIET goed. Of ik denk dat hij niet goed loopt, dat kan ook. Heb twee punten gebruikt van mijn reserves. Stomme tucjes!

Moet nog water drinken, en ga dan maar eens naar bed. Zoals gezegd het voelt niet goed......

Slaap lekker.

Geen opmerkingen: