vrijdag 25 mei 2007

Dag 23 - 7 bedels

Hoe eerlijk ben ik tegen mezelf. Tja, dit blog is aar een soort van graagmeter van. Ik was ook van plan om alleen te schrijven. Ik ben vandaag door het WW dal gegaan, en geen aantallen te geven. MAAR dat is laf. In plaats daarvan heb ik besloten om pijnlijk eerlijk te zijn. Want eigenlijk valt het voor het reguliere eten wel mee. Ik heb me keurig aan de aantallen gehouden, en ben erin geslaagd om een heerlijk diner, een plaatsje te gene in mijn eetschema. Het venijn zit in de staart. niet eens die Cappuchino and Tia Maria, maar de karamels.

Zij stonden te pronken op een tafel in mijn hotelkamer en wederom vanavond, na een dag heel geconcentreerd luisteren, veel informatie opnemen, en ook meedenken, heb ik er een genomen, en toen nog een, en nog een, en plotseling waren het er wel 15! En mijn argumenten om het goed te praten zijn:

1. Ik heb het verdiend
2. Wat maakt het ook uit, ben toch al over mijn maximum heen.
3. Ik spaar wel bonuspunten de rest van de week.
4. Ik heb er u toch 5 op, kan de rest ook wel.
5. Even niet denken aan hoe slecht het is.
6. Heerlijk zo zondigen

Echter, excuses zijn niet nodig!! Ik heb genoten van "mijn overtreding". En zal morgen weer gewoon, genieten van gezond afvallen. Is mijn motivatie weg? Ben je mal! Net zo groot als anders, en ik zie dit niet iets om mechuldig over te voelen, nee daar pas ik voor.

Wan als je daaraan begint, ga je stiekum marsen eten op de WC, of een patatje naar binnen schrokken zodat mensen je maar niet raar aankijken, of twee gebakjes kopen en ze allebei thuis opeten omdat je zo zielig bent. Nee, ik heb ervan genoten; hou rekening met de punten die ik kan sparen in de komende 5 dagen (20 pnten), en ga gewoon verder waar ik was.

Prettige Pinksterdagen allemaal, GENIET ervan!


Ochtend
6,5 points

-------------------------------------
1,0 p - 2 rijstcrackers
0,5 p - 100 gr. fruit
3,0 p - 2 dl yoghurt
2,0 p - 10 gr. boter
1,0 p - 20 gr. rauwe ham

Lunch
10,5 points

-------------------------------------
1,0 p - 2 dl karnemelk
3,0 p - 2 dl bouillon
2,0 p - 2 bruine boterhammen
2,0 p - 20 gr. oude kaas
0,5 p - 20 gr. kip
2,0 p - 10 gr. roomboter

Diner
13,0 points

-------------------------------------
1,0 p - fruit (toetje)
2,0 p - vis
8,0 p - vlees
0,0 p - groenten
2,0 p - bouillon, vermicelli

Diversen
23,0 points

-------------------------------------
5,0 p - 3 koekjes
15,0 p - 15 Karamels
2,0 p - 1 glas Tia maria
1,0 p - 1 cappuchino

-------------------------------------
8 glazen water, 3 groente - 2 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 53,0 pointsgebruikt/22 bonuspointsgebruikt
2. Weektotaal: 25,5 bonuspointsgebruikt

1 opmerking:

Siobhán zei

Tsja, en dat is het nadeel van die karamels. Als je ervan afblijft, is het geen probleem. Maar het lukt je gewoon never nooit om er maar eentje te nemen. Hopelijk heb je ervan genoten!