dinsdag 22 mei 2007

dag 20 - 6 bedels

Zoals jullie zien, mijn dag is al helemaal uitgestippeld. Voordelen?

1. met een leidraad is het lastiger om te zondigen
2. geen smoes om maar "wat" te eten
3. laat me zien dat ik nog heel wat moet wegwerken, dus honger lijden is geen excuus om te snaaien
4. weet wat ik voor boodschappen moet doen
5. weinig denkwerk tijdens de dag voor wat betreft WW

Er zullen er nog meer zijn, dat weet ik zeker, maar die volgen nog.

Tja, en dan heb ik plotseling plannen om vanavond met een vriend Pizza te gaan eten, en moet ik daar zeker rekening mee houden. Ik heb nog aardig wat gespaarde punten, dus het kan met gemak. Maar ik weet dat ik daar 20 tot 24 punten voor moet hebben. Dus met de lunch doe ik het rustig aan, tot ik zeker weet wat de plannen zijn!

Plannen, plannen, plannen, wat nou Weight Watchers, Weight Planners bedoelen ze!

Omdat ik nog niets over mogelijk Pizza eten heb gehoord, wordt het voor mij lastig. En dus moet ik de knoop doorhakken; geen pizza. Da's wel jammer van zo'n gezonde eettrend; het is niet altijd flexibel. Zeker niet als je iets wil eten wat een HELE grote aanslag is op je puntentotaal. Maar slim als ik ben, heb ik mijn plannen voor het avondeten aangepast, als Fred belt om alsnog pizza te eten, kook ik wel, garnalenpannetje! HEEL lekker!

*grinnik* Wie wil afvallen, moet slim zijn!


Smoothie aarbeien/frambozen/tomaten (2 x 2 dl - bij ontbijt en 's middags na het werk)
1,5 points
-------------------------------------
1,0 p - 2 dl Optimel Yoghurt limoen
0,0 p - 100 gr. aardbeien
0,5 p - 100 gr. optimel vanille kwark met perzik
0,0 p - 100 gr. tomaat
* 0,5 kl mosterd

Ochtend
8,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 3 bruine boterhammen
2,0 p - 20 gram cervelaat (WW)
1,0 p - 20 gram philadelphia light met bieslook
1,5 p - 20 gr. smeerkaas 48+
0,5 p - 10 gr. linera boter 25%

Lunch
6,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 1 wasa sandwich tomaat/ui
3,0 p - Krentenbol

Diner
9,0 points

-------------------------------------
0,0 p - Sla, tomaat, komkommer
4,0 p - 200 gr. rijst
0,0 p - 150 gr. champions
1,5 p - 100 gr. gamba's
2,5 p - 80 gr. surimisticks
0,0 p - 50 gr. stone leek (mini preitjes)
1,0 p - 1 kl olijfolie
1,0 p - 1 kl sesamolie

Diversen
3,5,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 200 ml. Chocolademelk light
1,5 p - 30 gr. kruidkoek


-------------------------------------
6 glazen water, 3 groente - 2 fruit, 2 vet, 2 calcium, 1 x *
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 28,0 pointsgebruikt/3,0 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 18 bonuspointsgespaard + 3,0 bonuspointsgespaard = 21,0 bonuspointsgespaard

Geen opmerkingen: