zaterdag 19 mei 2007

Dag 16 - 6 bedels

Geen goede dag, geen goede dag. Ik heb niet teveel gegeten, maar het voelt wel zo! Ik heb mijn punten opgemaakt met WW repen en cracker jacks, en hier en daar wat te eten. Oh ik heb mijn smoothie op, mijn reguliere ontbijt, voor avondeten een grote salade met kip, maar het voelt niet lekker.

Waarom? GEEN idee!Misschien omdat ik na twee weken bijna geen snoep, vandaag heb toegegeven aan de zoete trek. Of misschien omdat ik al sinds donderdag aan het rotzooien ben? Let wel, ik heb geen van de twee dagen meer dan mijn maximum gebruikt en heb zelfs gesport, dat wil zeggen ik heb ali meeverhuisd, maar toch het voelt niet lekker. En dus ga ik weer een heel goed wegen en meten. Miscchien geeft me dat een beter gevoel.

Het leert me trouwens wel een lesje, Als ik op woensdag avond denk, "maakt het uit, ik kan nu alles eten, want morgen begint een nieuwe week, loop ik het risico dat ik het helemaal laat zitten, en dus woensdagavond geen rare dingen doen!

Op naar bedel 7!

Geen opmerkingen: