zaterdag 26 mei 2007

Dag 24 - 7 bedels

Goedemorgen! De dag begonnen zonder karamels. Alles is weer zoals het moet zijn! Ontbijtje hee2lijk verzorgd door het hotel, en bij de lunch heb ik de gebonden aspergesoep (2,0 points) laten vervangen door een heldere bouillon (0,0 points!!!). Het gaat er dus gewoon om dat je moet leren om assertief te zijn, gewoon vragen! Je betaalt er toch voor? Nou ja in dit geval mijn baas!

Ik heb even een rekensommetje gemaakt. De punten die ik moet "goedmaken" zijn niet alleen te halen uit mijn spaarpunten. Ik moet in totaal nog zo'n 45 minuten stevig stappen, of trainen op mijn hometrainer, en ik heb daar 4 dagen voor, EASY PEASY. Morgen ga ik weer een stukje wandelen, en verder ga ik eens wat kilometers op de teller zetten van mijn "binnenfiets"

Om het me makkelijk te maken heb ik een heerlijke salade gekocht met garnalen en thaise dressing bij Appie Happie. Snel klaar en geen verleding om het fout te doen. Kortom een goede dag!!!


Ochtend
6,0 points

-------------------------------------
1,0 p - 2 rijstcrackers
1,0 p - 1 bruine boterham
0,5 p - 100 gr. fruit
1,0 - 1dl yoghurt
1,0 p - 10 gr. becel light
1,5 p - 50 gr. fricandeau

Lunch
5,5 points

-------------------------------------
0,0 p - 2 dl bouillon
2,0 p - 2 bruine boterhammen
2,0 p - 50 gr. gerookte zalm
1,5 p - 50 gr. fricandeau
1,0 p - 10 gr. becel light

Diner
9,0 points

-------------------------------------
9,0 p - Maaltijdsalade AH Thaise zoetzure garnalen

Diversen
6,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 40 gr. chocolade
2,0 p - 2 dl chocolademelk light

-------------------------------------
? glazen water, 3 groente - 2 fruit, 2 vet, 2 calcium
-------------------------------------

1. Dagtotaal : 26,5 pointsgebruikt/4 bonuspointsgespaard
2. Weektotaal: 21,5 bonuspointsgebruikt

Geen opmerkingen: