donderdag 9 augustus 2007

Dag 99 - 18 bedels & 8 spacers (afgevallen 3.2 kg)

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------

Zoals de lezer ziet heb ik mijlpaal 1 bereikt, en op een spectaculaire manier! Vandaag weeg ik 25,2 kg minder dan ik woog 14 weken geleden: en dus weeg ik ookminder dan 150 kg.
Deze week ben ik 3.2 kilo afgevallen. En al mijn zorgen over te veel eten waren niet echt nodig. De reserves die ik wekelijks opbouw, zoms zo veel als 20 tot 24 punten, heb ik deze week helemaal gebruikt. Ik ben naar McDonalds geweest, uit eten met een vriend. Elke dag heb ik mijn punten netjes opgegeten, en ik kon me niet voorstellen dat ik nog af zou vallen. MAAR ik heb het eerste grote obstakel overwonnen, en weeg minder dan 150 kg.

Ik ben behoorlijk trots op mezelf. Mijn eetgewoontes zijn dramatisch veranderd. Ik eet grote hoeveelheden groente en fruit, goede vetten en ik werk hard aan mijn wateropname. Ik beweeg tussen 15 en 20 minuten per dag. Mijn BMI is gedaald met 7.1 punten, en ik richt me nu voor de oranje zone. Ik wil uit de rode zone komen, en niet langer meer morbide obesitas hebben. Het woord morbide jaagt me de stuipen op het lijf!

Voor jou plezier en de mijne; hier beneden vindt je mijn grafieken:




De volgende mijlpaal (zie rechts) is dichter bij dan ik dacht, allemaal doo het succes van afgelopen week. Ik stel het echter nog (niet) bij. Ik wil 141 kg wegen op 26 september.

Mijlpaal 2Totaal 31 kg afvallen, dat is 0,8 kilo per week (7 weken).

Vanavond ga ik uit eten met een vriendin, en draag ik een paars pakje met een lange rok met zijsplit. Ik heb het niet aangekund in een EEUWIGHEID (ongeveer 10 jaar), maar nu kan ik het dus WEL aan. Kleding die ik niet zo lang geleden heb gekocht is me alweer te groot. Ik koop alleen nog niets nieuws, of ik moet elke 4 weken iets nieuws kopen.

Aan allen die mijn blog lezen en becommentariseren: Dank je voor je steun. Het maakt een heel verschil. Ik kan weer een WW point aftrekken van mijn dagtotaal. Ik zit nu op 28 points per dag.

Smoothie (2 x 2 dl)
2,5 points

-------------------------------------
1,0 p - 1 dl chocolademelk light
0,5 p - 0,5 kokosmelk
1,0 p - 90 gr. banaan
2 water

Breakfast
4,0 points

-------------------------------------
2,5 p - 2 bruin brood
1,0 p - 2plakken gehakt (WW)
0,5 p - 10 gr. linera (8%)
1 water

Lunch
3,0 points

-------------------------------------
3,0 p - Wasa sandwhich

Diner
8,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 180 gr. roast beef
0,0 p - Grote groene salade, uien en tomaten
2,0 p - 2 cs olijf olie
0,0 p - 200 gr. champions
2,0 p - stokbroodmet kruidenboter
2 water

Various
7,5 points

-------------------------------------
2,0 p - Zelfgebakken bruin brood
0,5 p - 10 gr. linera
1,0 p - 2 gehakt
4,0 p - 2 chocolatereep (WW)
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
4 water (03:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:24,5/3,5
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/0,0
3. Exercise total: 711 minutes/10 minutes cycling
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: