vrijdag 10 augustus 2007

Day 100 - 18 bedels & 8 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------
HONDERD DAGEN

Vandaag is dag 100. Verbazend hoe snel en gemakkelijk het gaat. Ik he geen idee hoe lang het allemaal gaat duren, dat wil zeggen 90 kilo afvallen, maar hoe lang het ook gaat duren; ik ga de weg met veel plezier afleggen. How weet ik dat? Omdat de eerste 100 dagen was heel plezierig!

Gisteren ben ik naar de film geweest, en in plaats van McDonalds, wat niet onmogelijk is om in te passen, heb ik zalm sandwiches meegenomen voor mezelf en mijn vriendinnen. Het brood heb ik zelf gebakken. Heerlijk bruin brood! Als toetje hadden we koffie en/of een McDonalds fruitbag.

Een hele leuke dag, en eentje waar ik me heel goed bij voelde, maar vooral vol vetrouwen voor de toekomst.

Wat ook leuk is om te weten, dat sinds 3 weken doe ik mee aan een "meeltroep" Nu doen ar al 6 mensen aan mee; bijna dagelijks schrijven we elkaar per mail over alle problemen, grappen en grollen die we dagelijks tegenkomen als WW volgelingen. Die mails helpen me herinneren dat ik er niet alleen beter uit wil zien, maar ook gezonder wil leven.

En nu ik het er toch over heb, wat heb ik gedaan om te zorgen dat ik niet zomaar halverwege stop?

1. Ik ben bij Weight Watchers gegaan
2. Ik laat mne elke week wegen, en ga naar de wekelijkse bijeenkomsten
3. Heb IEDEREEN verteld wat ik aan het doen ben
4. Ik heb twee mentale coaches aangewezen
5. Ik bel mijn noeder dagelijks
6. Ik heb een pandora armband gekocht, die ik vul met bedels en spacers
7. Ik heb mijn hometrainer in het midden van de kamer gezet
8. Zorg dat ik altijd goede voedingsmiddelen in de kast en koekast heb
9. Ik ben mijn smoothy machne gaan gebruiken
10. Ik heb 8 WW kookboeken gekocht, en ben tevens mijn oude boeken aan het gebruiken
11. Ik heb een WW keukenweegschaal en een WW calculator gaan gebruiken
12. Ik heb ALTIJD het WW boodschappenboekje bij me
13. Ik gebruik de sleutelhanger die ik krijg toen ik 10% van mijn gewiht was afgevallen
14. Ik heb mijn eerste WW kaart in twee lijstjes op de schoorsteenmantel gezet
15. Ik draag mijn altijd Pandora armband

Er zijn nog veel meer dingen, sommige subtiel, en andere betreffen mijn denk en voelproces. Ik kan die noet zogied op papier weergeven, want de meeste zijn onderbewust.

smoothie (1 x 2 dl & 1 x 1 dl bewaard voor morgen))
3,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 dl chocolademelk light
1,0 p - 1 dl kokosnootmelk
1,0 p - 90 gr. banaan
1 water

Brunch
9,5 points

-------------------------------------
3,0 p - 1 wasa sandwhich
2,5 p - 1 snee bruin brood
2,0 p - frusi
2,0 p - 2 gehakt
4 water

Diner
7,25 points

-------------------------------------
5,00 p - 2 bruin brood
0,25 p - 5 gr. linera
1,00 p - 1 cs mayonaise
1,50 p - 40 gr. gerookte zalm
0,00 p - fruitbag (McDonalds)
chinese kool, tomaat, ui
2 water

Various
6,5 points

-------------------------------------
6,5 p - sundea met notjes en caramel (mcDonalds)
1 water


*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
7 water (00:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 26,25/2,75
2. Bonuspoints needed/saved: 0,0/6,75
3. Exercise total: 711 minutes/0 minuten fietsen
***SUMMARY: Water 1 TEKORT; Points needed 0,0; Extra excercise: ***

Geen opmerkingen: