zondag 5 augustus 2007

Dag 95 - 17 bedels & 7 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------
Ik ben niet blij met de laatste 2 dagen. Ik ben niet over mijn maximum gegaan, of iets heel erg fout gedaan, maar ik ben niet goed bezig, zo haal ik mijn doel niet voor volgende week!

Ik heb nog vier dagen, en ik moet een beetje strenger zijn. Het is ook het begin van een week vakantie, dus een lekkere week. Vandaag ga ik Kolonisten van Catan spelen. Daar heb ik echt zin in.

En ik hoor nu dat de spelletjesmiddag lastig kan worden want mijn vriendin voelt zich niet zo lekker. Maar ik kan wel gastvrouw spelen, ik heb genoeg eten in huis; Vis met een lekkere salade en klaar is kees.

Nou, dat ging niet zoals ik het wilde. Waarschijnlijk een van de slechtste dagen van de hele periode dat ik aan het lijnen ben. Te weinig water, te weining beweging, en bijna geen groente. En dan ook nog veel te veel snack a jacks.

MAAR ik had wel heel veel plezier. Een groot gedeelte van de dag bij vriende, lekker in de tuin in de zon. Ik heb twee spelletjes CATAN gespeeld en allebei verloren.

Nog drie dagen te gaan; terug in het zadel, en geen zelfmedelijden hebben!

Breakfast
0,5 points

-------------------------------------
0,5 p - 100 gr. optimelkwark
0,0 p - 250 gr. aardbeien
2 water

Lunch
3,0 points

-------------------------------------
3,0 p - Wasa Sandwhich

Diner
16,5 points

-------------------------------------
12,5 p - 200 gr. zalm
2,0 p - 200 gr. aardappel
2,0 p - 10 gr. kruidenboter
2 water

Various
12,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 1 zakje Snack a Jacks
10,0 p - 10 grote snack a a Jacks
1 water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
5 water (00:00 PM), 0 vegetable, 1 fruit, 2 fat, 1 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 32,5/-3,5
2. Bonuspoints needed/saved: 7,0/3,75
3. Exercise total: 656 minutes/0 minutes fietsen
***SUMMARY: Water 3 glasses TE WEINIG!; Points needed 3,25, Extra excercise: 15 minutes walk***

Geen opmerkingen: