maandag 6 augustus 2007

Dag 96 - 17 bedels & 7 spacers

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------
Ik was vanochtend vroeg wakker, ondanks het feit dat ik een week vakantie heb. Waarom, simpel, een van katten vond het nodig om over te geven vlak naast em in de slaapkamer. En ik slaap op vloerniveau. Omdat de vuilnis nog naar buiten moest en ook de kattenbak, ben ik aan het werk gegaan. En terwijl ik bezig was heb ook maar de vloer gedweild in de benedenhal. Is maar een meter bij een meter, dus lang was ik er niet mee bezig!

Ik was echt boos op mezelf vanweg alle crackerjacks die ik heb gegeten, en heb de 2,5 pak die ik nog had rigoreus weggegooid.Ik kan niet omgaan met die dingen.

Ik heb 15 minuten gefietst 22 to 28 km/uur, en ik zal er ook 15 vanavond doen. Net of ik mezelf staf of zo, heel vreemd.Ik heb de controle weer terug, heb lekker gegeten, roccolini met vis en een heerlijke salade.

Heb wat zitten soulsearchen. Waarom ben ik zo kwaad op mezelf, waarom zit het me zo dward? Ik heb maar 3 dagen van de 97 waarvan ik vind dat het niet goed ging; een dag per maand! Maar ik ben kwaad en teleurgesteld om heel andere redenen dan alleen maar die slechte dagen:

1. Als ik me bijvooreeld aan de Cracker Jacks vergrijp, en over mijn maximum heen ga, ben ik me daar op dat moment HELEMAAL van bewust, en toch stop ik niet!
2. Ik ben doodsbang dat ik terug val in oude gewoontes, en alle goeds wat ik tot dan toe heb gedaan weer teniet doe!

1. Het eerste probleem heb ik geen antwoord op. Ik ben niet het tiep met vreetaanvallen. Dus in mijn process om gezonder te worden moet ik kiken of ik WEL een antwoord hierop kan vinden.
2. Het tweede probleem is de werkelijke kern van mijn kwaadheid en teleurstelling. Een waarvan ik zeker ben die zich oplost wanneer ik meer vetrouwen krijg in mijn nieuwe eetstlijl, mijn nieuwe ik; Waneer ik het vetrouwen heb dat een incidenteele uitspatting mijn nieuwe levenstijl niet om zeep helpt.

Breakfast
6,75 points

-------------------------------------
4,00 p - 4 bruine boterhammen
0,50 p - 10 gr. Lunera (8%)
1,25 p - 25 gr. serrano ham
0,50 p - 1 plak gehakt (WW)
0,50 p - 10 gr. cream cheese

Lunch
4,0 points

-------------------------------------
0,0 p - Salade met cellerie, tomaten en paprika
3,0 p - 30 gr. geitenkaas
1,0 p - 1 tbls Yofresh

Diner
10,0 points

-------------------------------------
2,0 p - 120 gr. pangasuis
2,0 p - 200 gr. broccolini
2,0 p - 100 gr. pasta
3,0 p - 3 cs olijf olie
0,0 p - knoflook, paprika
1,0 p - 30 ml. kookroom light
2 water

Various
3,5 points

-------------------------------------
2,5 p - 1 bag Snack a Jacks
1,0 p - 1 snack a Jacks
1 water

*********************************************************************************
Day maximum: 29,0 points
8 water (09:00 PM), 0 vegetable, 1 fruit, 2 fat, 1 calcium
1. Total bonuspoints used/saved: 24,25/4,0
2. Bonuspoints needed/saved: 7,0/7,75
3. Exercise total: 681 minutes/25 minutes fietsen
***SUMMARY: Water OK; Points needed 0,0; Extra excercise: 15 minuten wandelen***

Geen opmerkingen: