donderdag 30 augustus 2007

Dag 120 - 19 bedels & 9 spacers (afgevallen 1,3 kg)

-------------------------------------
KLIK HIER om mijn blog in het engels te lezen
KLIK HIER als je wilt reageren op mijn blog van vandaag
-------------------------------------

volgende bedel 32 kg

Mijn 19e bedel is binnen! Deze week ben ik 13 ons afgevallen, een goed resultaat. Maar zoals ik al zei is mijn stoelgang problematisch. Het zit gewoon vast. Ook heb ik last van mijn onderbuik, kortom een vrouw zijn komt met problemen. *grinnik* Maar het gaat allemaal over, 'kweetzeker!

Hier zijn mijn grafieken, voor de statistici onder jullie:




Mijn devies voor volgende week is: al mijn punten opmaken, en meer vet gebruiken. Oh ja en het beweegschema werkt op mijn zenuwen, ik doe het nu gewoon weer van dag to dag. Vandaag een goede dag, ik heb 30 minuten gefietst.


Breakfast
16,0 points

-------------------------------------
7,0 p - sushi
9,0 p - cheddar warp (gegokt)
2 water

Lunch
3,0 points

-------------------------------------
0,0 p - gestoomde groente
2,0 p - 2 kl boter
1,5 p - 6 plakken kip (WW)
2 water

Diner
10,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 150 gr. kalfsvlees
0,0 p - Groene salade
1,0 p - 5 olijven
2,0 p - 2 kl olie
3,0 p - stokbrood met kruidenboter

Various
3,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 6 dropjes
0,0 - 2 cola light
2 water

*********************************************************************************
Day maximum: 28,0 points
6 water (00:00 PM), 3 vegetable, 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
1. Total bonuspoints used/saved:32,0/0,0
2. Bonuspoints needed/saved: 4,0/0,0
3. Exercise total: 1052 minutes/30 minutes cycling (volgende spacer 1070 minutes)
***SUMMARY: Water OK; Points needed 4,0; Extra excercise: -***

Geen opmerkingen: